Bankörning & RR

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Fixar ni stadiga 46 or med omkörningar på torpet i - grader i mitten på oktober blir jag mycket imponerard.

fanns som körde 40 tider förra året på finalen och det va fan inte varmt någonstans samma 2005

ännu bättre om det blir regn körde stabila 55 or i sommras på torpet men blir lätt kallt efter ett par timmar :gnissla

ocktober kan bli fint

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
fanns som körde 40 tider förra året på finalen och det va fan inte varmt någonstans samma 2005

ännu bättre om det blir regn körde stabila 55 or i sommras på torpet men blir lätt kallt efter ett par timmar :gnissla

ocktober kan bli fint

Körde du stabila 55 or i regn?

Körde du 40 tider på finalen förra året?

/Oskar

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Körde du stabila 55 or i regn?

Körde du 40 tider på finalen förra året?

/Oskar

jag körde 55:eek:r på regn träningen i sommras älskar regn det är skit roligt :) man fattar aldrig hur mycket man kan gasa

nej jag körde inte 40 tider på finalen förra året men några gjorde underskatta inte däcken

har aldrig kört erf på anderstorp

såg att jag hade lite skrivit lite fel förra inlägget :) fanns dom som körde 40 tider ska det va

Last edited:

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
jag körde 55:eek:r på regn träningen i sommras älskar regn det är skit roligt :) man fattar aldrig hur mycket man kan gasa

55 är jävligt bra!

Kör du stabila 55 or i regn på Torpet så är du lika snabb som Per Björk, Morgan Rejnäs, och Jimmy Borgh var på fjolårets regnrace.

Själv har jag respekt för regnet efter min vurpa på Mantorp det går bra att gasa men man ska bromsa med!

Tyckte min 1:20.1 på Knutstorp i regn var ganska bra men 55 på torpet är sjukt snabbt.

Hoppas ändå på torrt för det är inte kul med fyra timmar regn i 10 grader.

/Oskar

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
55 är jävligt bra!

Kör du stabila 55 or i regn på Torpet så är du lika snabb som Per Björk, Morgan Rejnäs, och Jimmy Borgh var på fjolårets regnrace.

/Oskar

japp jag vet men nu ska man veta att det inte ens va 20 hojar på banan :)

jag hoppas på regn till varje tävling men det vill aldrig regna :(

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
japp jag vet men nu ska man veta att det inte ens va 20 hojar på banan :)

jag hoppas på regn till varje tävling men det vill aldrig regna :(

Nu är faktiskt jag lite nyfiken.

Är du lika snabb som Per Björk eller körde Björk sakta för att det var race och mycke hojar på banan.
Och du kunde köra så snabbt bara för att du var där nästa ensam på banan.

Om det nu går så pass bra för dig nu är det ju roligt, det måste vara en stor
förbättring från racet på A-torp för några år sen.
Det är ju alltid roligt att utvecklas som förare:tummenupp
Och med såna tider som 46 i torrt och 55 i vått då har du ju bra fart nu,detta var ju träning man förbättrar ju sig oftast lite till på kval/race.
R 600 nästa år då? El kanske till och me redan på Falken:tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Nu är faktiskt jag lite nyfiken.

Är du lika snabb som Per Björk eller körde Björk sakta för att det var race och mycke hojar på banan.
Och du kunde köra så snabbt bara för att du var där nästa ensam på banan.

Om det nu går så pass bra för dig nu är det ju roligt, det måste vara en stor
förbättring från racet på A-torp för några år sen.
Det är ju alltid roligt att utvecklas som förare:tummenupp
Och med såna tider som 46 i torrt och 55 i vått då har du ju bra fart nu,detta var ju träning man förbättrar ju sig oftast lite till på kval/race.
R 600 nästa år då? El kanske till och me redan på Falken:tummenupp

blir ingen mer körning i år till nästa år vet jag inte hondan är till salu blir den såld så blir den såld men jag ska inte sticka understolen att jag är sugen på 1000

Min körstil passar regn efter som jag sällan våldar i år har jag tagit det i min takt utan att bry mig om va andra säger och därefter har flytet kommit

mitt race på anderstorp förra året är något jag vill glömma andra gången på hondan och gå ut och kvala direkt för att sen bara köra ett varv och inte ens komma till start på grund av en klatskalles misstag hade jag fått kört regnet racet så hade jag nog kört ganska bra

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Hur fick du dom tiderna, med laptimer eller räknade du i huvet....1001,1002,1003 och så vidare till 1,55:confused:

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
blir ingen mer körning i år till nästa år vet jag inte hondan är till salu blir den såld så blir den såld men jag ska inte sticka understolen att jag är sugen på 1000
Du har ju berättat för han som köpte min gamla 1000 att du piskade mej på Mantorp förra året med din 600a så mej lär du ju köra om iallafall:rolleyes:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Du har ju berättat för han som köpte min gamla 1000 att du piskade mej på Mantorp förra året med din 600a så mej lär du ju köra om iallafall:rolleyes:

hade han som elev i våras när vi instruerade RR fabriken vet du om han har tävlat nått i år med din gamla rat-bike lr den gick ju jämt med min 600 på rakan :D :D

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
hade han som elev i våras när vi instruerade RR fabriken vet du om han har tävlat nått i år med din gamla rat-bike lr den gick ju jämt med min 600 på rakan :D :D

Förstår du inte att jag väntade in dig på rakan just för att kunna köra förbi dig i kurvorna.

Just för att du inte skulle kunna komma å säga att jag bara körde förbi dig på rakan med 1000 utan att det även gick att köra om dig i kurvorna med 1000

Ja Robin har kört både Sviesta, Knutstorp och Gälleråsen och både han och hans far är goda vänner till mig.

Men kom till 1000 nästa år så e det upp till bevis.

Vi kör ju så sakta i "tjocki"-1000

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Lycka till och kör inte slut på pengarna på försäsongs träningen,
de e dyrt med däck i 1000:tummenupp
Ha en trevlig helg på dig:)

det blir polen nästa år igen iaf grymt mycket körning för en liten peng :)

detsamma drick lungt

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Nu börjar man tveka om man verkligen ska ta premiären till helgen, smhi säger 40 mm regn och jag har aldrig suttit på en hoj i regn. Vilka här tänker köra oavsett väder?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa