Kia
Guest
Här har det hänt grejjor, jag sammanfattar min ståndpunkt:
Automatisk hastighetskontroll med "kameror i instrumentbrädan" får vi den dagen staten inser att ingen längre accepterar bötfällning utan att ljuga och ställa till merarbete. Utan ansvar - ingen frihet!
GuW, du är så stolt över att du minsann kan parkera var du vill, och ingen skall kunna bötfälla dig och så vidare. Jag skall tänka på det nästa gång jag totalblockerar en korsning med bussen för att du eller någon annan med din fria och härliga inställning har parkerat fel för att "springa in på systemet i fem minuter". Utan parkeringsvakter skulle våra storstäder se ut som Paris eller Madrid, och tung yrkestrafik skulle få ett helvete.
Men det är klart, just DU parkerar väl alltid bara där du inte står i vägen.![]()
Jag är inte från Ungern, men jag känner igen en komplimang när jag ser den, så tack Kia.
Och ni andra som är så tuffa att det sprutar oförskämdheter ur öronen på er (Valmers?), jag hoppas att ni är mer väluppfostrade i verkliga livet. Annars tycker jag synd om era arma mödrar.
Som sagt, fortsatt debatt är meningslös. Jag är en moralkärring och tönt i mångas ögon, och så får det väl vara helt enkelt! Alla är vi olika!![]()
Det var absolut en komplimang från min sida. Tycker dina åsikter och dina inlägg i den här tråden är jäkligt vettiga.