Alming
-----------------------
Ser verkligen fram emot att jobba imorgon igen. Jättemycket. Då har iaf den här dagen tagit slut och det är positivt.![]()
ääh, har ju redan jobbat drygt 9h idag, så jag är lagom uppvärmd för morgondagen
Ser verkligen fram emot att jobba imorgon igen. Jättemycket. Då har iaf den här dagen tagit slut och det är positivt.![]()
Godnatt, ska ju upp och jobba om 5h...
Ha så kul imöra Keso och Kinky!
Nu ringer snart din väckarklocka.
Go natt och go morron på er!
Nu ringer snart din väckarklocka.
Go natt och go morron på er!
instämmer...3204554Visst...![]()
instämmer...
fan jag försov mig med en timme och nu är det på gränsen till att ja orkar gå, för om jag åker nu, så tar bussen en halvtimme och då är jag framme ca 10.30 (räkna med att jag måste klä på mig med) och då är det bara 1½ timme kvar av lektionen och alla andra har redan börjat med vad vi nu gör, och sen ska det plockas ihop i 20 minuter med så då återstår bara ca 1 timmes ren arbetstid....
Eller så ligger jag kvar i sängen, käkar lunch hemma och sätter mig på bussen typ 12.30 istället.
Vad ska jag göra, beslutsångest![]()
Je je je. 45an roxx!
Stora jävla Vest-as-as som stoppar upp trafiken. Orka!
instämmer...
fan jag försov mig med en timme och nu är det på gränsen till att ja orkar gå, för om jag åker nu, så tar bussen en halvtimme och då är jag framme ca 10.30 (räkna med att jag måste klä på mig med) och då är det bara 1½ timme kvar av lektionen och alla andra har redan börjat med vad vi nu gör, och sen ska det plockas ihop i 20 minuter med så då återstår bara ca 1 timmes ren arbetstid....
Eller så ligger jag kvar i sängen, käkar lunch hemma och sätter mig på bussen typ 12.30 istället.
Vad ska jag göra, beslutsångest![]()
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |