Alming
-----------------------
Ser verkligen fram emot att jobba imorgon igen. Jättemycket. Då har iaf den här dagen tagit slut och det är positivt.
ääh, har ju redan jobbat drygt 9h idag, så jag är lagom uppvärmd för morgondagen
Ser verkligen fram emot att jobba imorgon igen. Jättemycket. Då har iaf den här dagen tagit slut och det är positivt.
haha å ja e ledig imorn
Godnatt, ska ju upp och jobba om 5h...
Ha så kul imöra Keso och Kinky!
Gomorron!
Visst...
Nu ringer snart din väckarklocka .
Go natt och go morron på er!
Nu ringer snart din väckarklocka .
Go natt och go morron på er!
instämmer...3204554Visst...
instämmer...
fan jag försov mig med en timme och nu är det på gränsen till att ja orkar gå, för om jag åker nu, så tar bussen en halvtimme och då är jag framme ca 10.30 (räkna med att jag måste klä på mig med) och då är det bara 1½ timme kvar av lektionen och alla andra har redan börjat med vad vi nu gör, och sen ska det plockas ihop i 20 minuter med så då återstår bara ca 1 timmes ren arbetstid....
Eller så ligger jag kvar i sängen, käkar lunch hemma och sätter mig på bussen typ 12.30 istället.
Vad ska jag göra, beslutsångest
Je je je. 45an roxx!
Stora jävla Vest-as-as som stoppar upp trafiken. Orka!
är det så illa idag?
instämmer...
fan jag försov mig med en timme och nu är det på gränsen till att ja orkar gå, för om jag åker nu, så tar bussen en halvtimme och då är jag framme ca 10.30 (räkna med att jag måste klä på mig med) och då är det bara 1½ timme kvar av lektionen och alla andra har redan börjat med vad vi nu gör, och sen ska det plockas ihop i 20 minuter med så då återstår bara ca 1 timmes ren arbetstid....
Eller så ligger jag kvar i sängen, käkar lunch hemma och sätter mig på bussen typ 12.30 istället.
Vad ska jag göra, beslutsångest
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari