Nyaste spamskittråden #3½!

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hur var Dream theater dåååå? :)

Förbandet, Symphony X rockade riktigt jävla bra och vi sa alla att det skulle vara svårt att toppa... Vi hade rätt, Dream Theatre va helt ok men publiken sög och det var alldeles för mycke solon.

Första gången jag går på en konsert och får träsmak i röven för att man sitter för mycke :näsblod

Men musiken var bra :tummenupp

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Förbandet, Symphony X rockade riktigt jävla bra och vi sa alla att det skulle vara svårt att toppa... Vi hade rätt, Dream Theatre va helt ok men publiken sög och det var alldeles för mycke solon.

Första gången jag går på en konsert och får träsmak i röven för att man sitter för mycke :näsblod

Men musiken var bra :tummenupp

Du får stå framme vid scenen nästa gång så slipper du iaf träsmak i röva :tungan
Varför sög publiken?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3204733 Jag hade dragit täcket över huvudet o somnat om!

Eller ja, det är så jag känner nu, sen vet jag att jag egentligen hade hoppat upp, slängt på mig kläderna och stuckit dit direkt. :gnissla
jag gjorde det först nämnda :)

Idag ska jag cykla hem min cykel från skolan som har stått där i två år :) vi får se om den går att cykla på.

Sen ska jag gå och gymma med träningskillen :) Vi var förövrigt och simmade igår, och jääävlar vad glad jag kände mig efteråt, fan vad det är gött att träna :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
I forrgar hyrde vi scootrar och korde runt pa Koh Phangang! Jag ska ALDRIG mer klaga over svenska vagar! :tungan Dessa vagarna hade varit svara att ta sej fram pa med cross, sa man fick ju kampa som fan for att ta sej fram med lilla skruttiga scootern! Fast det var ratt ball! :D

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Du får stå framme vid scenen nästa gång så slipper du iaf träsmak i röva :tungan
Varför sög publiken?

Jo längst fram vi scenen hade jag gärna stått, försökte tom muta vakten men icke...

Alla satt på röven, på en rock konsert ska man rocka, inte sitta på röven i skjorta o kavaj som många gjorde :va

:rock

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jo längst fram vi scenen hade jag gärna stått, försökte tom muta vakten men icke...

Alla satt på röven, på en rock konsert ska man rocka, inte sitta på röven i skjorta o kavaj som många gjorde :va

:rock

OJ! Aldrig hört talas om tidigare att de inte funnits ståplatser på en hårdrockskonsert, märkligt.

Vad har du gjort med handen?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
OJ! Aldrig hört talas om tidigare att de inte funnits ståplatser på en hårdrockskonsert, märkligt.

Vad har du gjort med handen?

Pinky o jag gjorde ju den där leken när man ska slå varandra på handen i torsdags, och jag var ju inte speciellt duktig :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S