Då var man tillbaka från Stockholm och tillbaka på jobbet, Yihaa
Välkommen tillbaka!
Hur pigg var du i fredags då?
Då var man tillbaka från Stockholm och tillbaka på jobbet, Yihaa
Välkommen tillbaka!
Hur pigg var du i fredags då?
Tackar
Inte speciellt pigg... Min kusin ringde och väckte mig 0915. Jag skulle ju hämta honom 0830
Men det gick bra att köra
Hur var Dream theater dåååå?
Förbandet, Symphony X rockade riktigt jävla bra och vi sa alla att det skulle vara svårt att toppa... Vi hade rätt, Dream Theatre va helt ok men publiken sög och det var alldeles för mycke solon.
Första gången jag går på en konsert och får träsmak i röven för att man sitter för mycke
Men musiken var bra
jag gjorde det först nämnda3204733Jag hade dragit täcket över huvudet o somnat om!
Eller ja, det är så jag känner nu, sen vet jag att jag egentligen hade hoppat upp, slängt på mig kläderna och stuckit dit direkt.
Finns det en sådan?Hoppas bara du kolla POLISEN tråden i Trestadsforumet innan du åker på morgonen, dem é luriga dem däringa poliserna.
Du får stå framme vid scenen nästa gång så slipper du iaf träsmak i röva
Varför sög publiken?
Tror inte att Alming hörde den....
Han rullade precis in på jobbet..
Haha!
Morrn morrn!
Haha!
Morrn morrn!
Jo längst fram vi scenen hade jag gärna stått, försökte tom muta vakten men icke...
Alla satt på röven, på en rock konsert ska man rocka, inte sitta på röven i skjorta o kavaj som många gjorde
OJ! Aldrig hört talas om tidigare att de inte funnits ståplatser på en hårdrockskonsert, märkligt.
Vad har du gjort med handen?
Pinky o jag gjorde ju den där leken när man ska slå varandra på handen i torsdags, och jag var ju inte speciellt duktig
Dock mycket underhållande... undrar varför inte jag och jessan lekte den leken3204976Pinky o jag gjorde ju den där leken när man ska slå varandra på handen i torsdags, och jag var ju inte speciellt duktig
Min hand var bara något svullen i fredags by the way
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |