Nyaste spamskittråden #3½!

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Allvarligt. Ingen som har någon mekanikprofessor eller motsv. som svåger? Jag tar nog Angeredsbron i eftermiddag. Utan snöre.

:död

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
goooooooooooooood morning!:)

Ar det nagon som kan forklara for mej varfor man koper en BOK nar man ar utomlands, och sen vagrar gora nagot annat an att ligga och lasa i den, hela dagarna?

tråkigt sällskap?

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Men om manniskan inte vill va med pa nagot, nan gang, utan alltid ligger hemma och loser korsord eller laser? Det maste vara varldens trakigaste manniska, helt enkelt..!?

Ja, be Sofie dra åt helvete nu och njut av din semester istället :).

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Allvarligt. Ingen som har någon mekanikprofessor eller motsv. som svåger? Jag tar nog Angeredsbron i eftermiddag. Utan snöre.

:död

Har hört talas om en äldre man som tänkta hoppa från älvsborgsbron. När han stod där på bron så fick han hjärtklappning.

Då ringde han efter ambulansen :D

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Jag är rätt okej, smart som man är så hade man bara skinnjacka på sig.. Skrapsår på höften och knäna. Höftben och knä känns inte helt 100 men men.

Det var en rätt långsam vurpa i en sväng. La ner hojjen i svängen och skulleta nytt grepp om gashandtaget, en "flärp" på handsken vek sig så att jag fastnade med handsken på gasen, Rätt klantigt av mig, men det är lätt att vara efterklok.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jag är rätt okej, smart som man är så hade man bara skinnjacka på sig.. Skrapsår på höften och knäna. Höftben och knä känns inte helt 100 men men.

Det var en rätt långsam vurpa i en sväng. La ner hojjen i svängen och skulleta nytt grepp om gashandtaget, en "flärp" på handsken vek sig så att jag fastnade med handsken på gasen, Rätt klantigt av mig, men det är lätt att vara efterklok.

Skönt det gick rätt okey ändå. Har du varit på sjukan och kollat dig?
Om inte så gör det ifall du får något bestånde men. Kollar du dig inte så får du inte något ifrån försäkringsbolaget.

Ja, det är alltid lätt att vara efterklok. Tänkte likadant efter ja la min hoj men ingen ide och älta för mkt. Man är en erfarenhet rikare och har förhoppningsvis lärt sig något.

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Skönt det gick rätt okey ändå. Har du varit på sjukan och kollat dig?
Om inte så gör det ifall du får något bestånde men. Kollar du dig inte så får du inte något ifrån försäkringsbolaget.

Ja, det är alltid lätt att vara efterklok. Tänkte likadant efter ja la min hoj men ingen ide och älta för mkt. Man är en erfarenhet rikare och har förhoppningsvis lärt sig något.

Har inte varit på sjukhuset nej, det är mest lite slag osv som jag har fått, rulladeoch gled en bit så det är inget brutet. Jag är okej. Är mest förbannad över att hojjen är åt helvete.

Har du fått ordning på din då?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Har inte varit på sjukhuset nej, det är mest lite slag osv som jag har fått, rulladeoch gled en bit så det är inget brutet. Jag är okej. Är mest förbannad över att hojjen är åt helvete.

Har du fått ordning på din då?

Du sa ju du hade ont i knä etc så jag tycker du skall kolla dig, även om du inte känner något speciellt just nu så kan det komma. Better safe then sorry

Min står oxå på Johans nu.

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Surt men tur att det gick hyffsat bra med dig iaf! :tummenupp

Är hojen helt förstörd eller?

På vänster sida är sidokåpa, bakkåpa är helt förstörda, tanken är inbucklad och skrapad. Fotpinnar gick av, växelspak böjd åt helvete. Motorkåpan skrapades upp och läckte olja. Styret sönder, blinkers sönder, bakspegel skrapad. Har säkert glömt nått.

Cykelstyre Om det blir värre så åker jag in, som det är nu så klarar jag mig. Tack för omtanken:tummenupp

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
På vänster sida är sidokåpa, bakkåpa är helt förstörda, tanken är inbucklad och skrapad. Fotpinnar gick av, växelspak böjd åt helvete. Motorkåpan skrapades upp och läckte olja. Styret sönder, blinkers sönder, bakspegel skrapad. Har säkert glömt nått.

Cykelstyre Om det blir värre så åker jag in, som det är nu så klarar jag mig. Tack för omtanken:tummenupp

tycker du borde åka till sjukhuset nu fastän du känner dej ok, min polare tvingade mej till sjukan efter jag gjorde mitt "kåpskrap" och då fanns det skador på kroppen som man inte ens kände så det var bra att åka in så åk in!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S