hållundan
Emozione!
Allvarligt. Ingen som har någon mekanikprofessor eller motsv. som svåger? Jag tar nog Angeredsbron i eftermiddag. Utan snöre.
Ar det nagon som kan forklara for mej varfor man koper en BOK nar man ar utomlands, och sen vagrar gora nagot annat an att ligga och lasa i den, hela dagarna?
Ar det nagon som kan forklara for mej varfor man koper en BOK nar man ar utomlands, och sen vagrar gora nagot annat an att ligga och lasa i den, hela dagarna?
avkoppling!!
Men om manniskan inte vill va med pa nagot, nan gang, utan alltid ligger hemma och loser korsord eller laser? Det maste vara varldens trakigaste manniska, helt enkelt..!?
Allvarligt. Ingen som har någon mekanikprofessor eller motsv. som svåger? Jag tar nog Angeredsbron i eftermiddag. Utan snöre.
vurpade idag, hojjen är skrot, fyfan i helvete vad arg jag är.
vad hände?vurpade idag, hojjen är skrot, fyfan i helvete vad arg jag är.
Jag är rätt okej, smart som man är så hade man bara skinnjacka på sig.. Skrapsår på höften och knäna. Höftben och knä känns inte helt 100 men men.
Det var en rätt långsam vurpa i en sväng. La ner hojjen i svängen och skulleta nytt grepp om gashandtaget, en "flärp" på handsken vek sig så att jag fastnade med handsken på gasen, Rätt klantigt av mig, men det är lätt att vara efterklok.
Skönt det gick rätt okey ändå. Har du varit på sjukan och kollat dig?
Om inte så gör det ifall du får något bestånde men. Kollar du dig inte så får du inte något ifrån försäkringsbolaget.
Ja, det är alltid lätt att vara efterklok. Tänkte likadant efter ja la min hoj men ingen ide och älta för mkt. Man är en erfarenhet rikare och har förhoppningsvis lärt sig något.
Har inte varit på sjukhuset nej, det är mest lite slag osv som jag har fått, rulladeoch gled en bit så det är inget brutet. Jag är okej. Är mest förbannad över att hojjen är åt helvete.
Har du fått ordning på din då?
Surt men tur att det gick hyffsat bra med dig iaf!
Är hojen helt förstörd eller?
På vänster sida är sidokåpa, bakkåpa är helt förstörda, tanken är inbucklad och skrapad. Fotpinnar gick av, växelspak böjd åt helvete. Motorkåpan skrapades upp och läckte olja. Styret sönder, blinkers sönder, bakspegel skrapad. Har säkert glömt nått.
Cykelstyre Om det blir värre så åker jag in, som det är nu så klarar jag mig. Tack för omtanken
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|