Lasta i Citroen Jumpy

Dessa bilar är iofs jävligt lätt meckade sa en polare som jobbar som mek men jag vet inte du kanske också är mek då du verkar veta mycket om den???

///Micke

någon mek är ja la inte men vi har haft en sån skrutt i familjen.. Jag skulle en gång byta kupéfläktsmotstånd vilket var ett rent helvete, sen skulle jag byta generator vilket betydde att jag fick ta loss kylare + massa annat gojs som tog ca: 3 timmar.. ett jobb som annars går på en halvtimme. men har du tur och den håller sig i form så ska de inte va nåra problem..

annars rekomenderar jag nissan kubistar, toyota hiace, mb Sprinter, Transit..
i princip allt som inte kommer från frankrike....:näsblod

KÖP INTE EN FRANSK BIL....NÅGONSIN! Såg senast idag inslag på ABC-nytt där franska bilarna låg i topp på flest antal fel hos bilprovningen.

Köp en VW Caddy och bli nöjd säger jag!

Håller me till 100 %:klappar :klappar :klappar
Tack för medhållet :tummenupp

EN beggad caddy med några år kan du få för runt 20 loppor
http://www.blocket.se/vi/14523710.htm?ca=11_s
Hade min caddy i 3 år, i princip aldrig några fel alls någonsin, förutom att jag fick byta motor på fönsterhissarna men that´s it.
Sen vette fan om din hoj går in i caddyn men det är väl bara att kolla upp.

Men som sagt..fransmännen kan mat och vin..bilbyggandet ska tyskar, svenskar och asiater stå för! :tummenupp :tummenupp

Hade min caddy i 3 år, i princip aldrig några fel alls någonsin, förutom att jag fick byta motor på fönsterhissarna men that´s it.

Men som sagt..fransmännen kan mat och vin..bilbyggandet ska tyskar, svenskar och asiater stå för! :tummenupp :tummenupp

Hoj i en Caddy? Nix. En liten fiddy i så fall, max. Eller en hamsterbur. Hade en Caddy å jag kan säga att den var ett av mina sämre bilköp. Den tog mig alltid dit jag ville, men det var då f*n ALLTID nå´t fel på skrutten trots "tysk kvalitet..." Antar att det finns måndagsexemplar eller iafall sämre å bättre köp oavsett bilmärke...