Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På E18, 70-sträckan, eller?
Dom hade värsta pådraget där idag.. 18 polismän för att plocka fartsyndare.. På motorvägen, där det är livsfarligt att köra lite för fort. >_<
precis! va hur mycket poliser som helst ute idag.
Attans då, dom stålingarna kunde ju kommit till bättre användning.Denna gången gick det ej så bra.
Fick min första fortkörningsböter.
3200 spänn!!!!?! Hade lust att klappa till polisen. Men antar att jag förtjänar det. Klarade kortet precis. pjuu..
bra lisa!
Ja fy fan.![]()
Jag åkta förbi där några gånger, men höll hastigheten för en gångs skull.![]()
Rätt mycket slöseri med resurser tycker man ju när det är nästan 20 man på en enda kontroll.![]()
Det märks ju vad polisen i sverige prioriterar när det gäller brottslighet!![]()
Attans då, dom stålingarna kunde ju kommit till bättre användning.Bra dom inte fick låna kortet.
![]()
ja de är ju nästan larvigt.
ja, de sved ganska hårt i plånboken.
De va iallafall en lättnad när polisen sa: "du klarade kortet precis"
då skrek jag i prencip "TACK GUD!!" han sveglade lite på mig och sa: "gud är inte med dig idag" och gav mig en lappen med böter sen flinade han den jäveln.![]()
Kunde du inte flörta dig ur det hela?
Åkte du hoj?
men lisa du behöver ju inte vara ledsen det är ju ändå inte du som får betala.![]()
Tur att man inte har rört hojen på flera veckor då, då slipper man böternEller så får man hålla hela vägen hem då slipper man också bötern
Snuten kan väll ändå hålla sig vid skolorna, inte gömma sig på nån bro över E18...
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |