"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Inhandlade en julklapp till lillkorven på lunchen. Dags att börja träna upp balansen med en "gåcykel".

Bifogat

• gåcykel.jpg
    gåcykel.jpg
    27.5 KB · Visningar: 110
Last edited:
Jag var också och handlade julklappar idag, sju stycken närmare bestämt. Varsin till syskonbarnen och fem till mig :gnissla

Knäckebröd, bakeupbaguetter och en burk skagenröra! Här ska firas jullov! Wohow! Kanske tom ska knäcka en liten julmust till det..

Har varit och köpt en ny kamera. Blev en Nikon D90. Så jävla grymmt me en shysst kamera. Tar så grymma bilder jämfört me förra kameran...

En julskinka! Håller på att göra min alldeles egna julskinka för första gången nu.. mmmm gottis.

Tjöppta granar barrar.
Amatör.

dagens inköp: Esab 150 ampère Migsvets, komplett med slangpaket, klocka och gastub:tummenupp
Grattis!
En utmärkt hobby/semiproffssvets.
Ett tips:
Skaffa (svetsa ihop?) ett hjulförsett, lagom stort svetsbord.
Tycker att det är kanon att ha allt samlat på ett ställe.
Bara att rulla fram och plugga in, så har man städ, klämmor, svets och allt färdigt.

Last edited:
Bajs-kaffe!
Hustrun är kaffeälskare av rang, och jag tänkte bjuda henne på något "utöver det vanliga". :crash

Köpte Kopi Luwak-kaffe, lite exklusiv choklad, en korg och lite blommor och ska göra ett fint litet arrangemang...

Naturligtvis berättar jag inte vad det är som är så speciellt med kaffet föränn efteråt. :brynad

Tjöppta granar barrar.
Amatör.

Stulna granar har barrat mer genom åren lovar jag dig gosse!
(en tog jag med min hiskeliga victorinox-såg med bara någon centimeters bladlängd tillgodo! :D)

Näru - kungsgranar barrar INTE! :mattias

Dessutom har jag en tysk ingenjörskonst-granfot till den som är ett tekniskt underverk med vajrar, spel och med bevattningsindexerad flottör!
Inte billig, men bäst! :fakta

:hoppskrat

Köpte mig en Festool Domino idag.. äntligen har jag stillat två års dreglande. Passade även på att köpa en ny diskmaskin til mig själv så tjejen kan få den gamla..

Nu ska det kexxxass..

Köpte en kool tavla.
3bc7e27ca8c080f8.jpg

Oh.. var köpte du den? :)

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick