Dani
Khalo Dani®
- Gick med
- 11 Jan 2009
Jag har kollat på en kollegas 320i 2006 tidigare idag (E91). Han ska få papper på vad som ågärdats på min bil och om båda är intresserade av varandras bilar kanske det löser sig den vägen. Jag såg dock att försäkringen var halvdyr och markfrigången är sådär om man ska ut grusväg. Vi får se. Hans var i vart fall väldigt schysst dock med lite höga mil.
Nice, E90 är oxå en jäkla trevlig bil dock har jag svårt för bakljusen samt att man saknar sexans härliga ljud och stabila gång ty det sitter ju en fyra i E90 320. Hursomhelst så har du iaf grymt mkt skönare och rappare låda och koppling för E46 har tillsammans med E39 mm riktigt långa lägen mellan växlarna plus att kopplingen börjar ta nånstans i höjd med då du kysser dina knän i princip...såpass långt upp

Hursomhelst, schyssta bilar båda då. Hoppas affären blir av för din skull så att du får testa lite nytt och är det något du undrar så skrik till, jag jobbar ju på BMW och kan få reda på mkt.
PS! Bränsleförbrukningen på landsväg på en E90 320 är inga problem att få ner på iaf 0.65 och ännu lite mindre om du är riktigt snäll på gasen. En jobbarkompis har oxå en -06 320 och han snittar under 0.7 utan problem när han sträckkör på landsväg men givetvis beror det ju på den ökända högerfoten.
Lycka Till!