Lou siffer
officiellt lammkött
- Gick med
- 18 Jun 2005
Ja just det! Jag ska direkt kolla på liveit!Har ni missat att det är upplevelser som gäller?
(Bor i skåne nu, gör utvalet öhm begränsat i min ekonomi.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja just det! Jag ska direkt kolla på liveit!Har ni missat att det är upplevelser som gäller?
hehe fler som är obstinata, kan glädja starstriker med att liveit hade ännu sämmre utbud
Din tjej är florist va?Som alla redan har sagt, en pava skumpa går alltid hem hos flickorna. Eller så köper du en riktigt prålig blombukett för 4-500:-, min tjej påstår att det är vad många flickor vill ha.
Din tjej är florist va?
mja just nu står det mellan vin, blommor, massage, spa, och prova på dyk.
Haha jobbigt, läge du lär ju inte komma undan med nån b bukett med andra ord.Jo, hon är ju det. Skitbra tänkte jag, för då behöver jag aldrig ge henne blommor. Men tydligen så vill även florister ha blommor påstår hon.
Gör en kombo; En bukett, en pava billig skumpa och en "massage"
Om du inte känner henne alltför väl så tror jag hon nöjer sig med de två första...
Shit vad nice att festa i 20 år.Är bjuden till 20 års fest.
hehe fler som är obstinata, kan glädja starstriker med att liveit hade ännu sämmre utbud
Gangbang uppskattas alltid av tjejer i den åldern!
Arrangerar Starstriker sånt med?
Arrangerar Starstriker sånt med?
Så det är då du sticker åt henne en hundralapp och säger "plocka ihop något fint från mig till dig på jobbet idag"?Jo, hon är ju det. Skitbra tänkte jag, för då behöver jag aldrig ge henne blommor. Men tydligen så vill även florister ha blommor påstår hon.
Så det är då du sticker åt henne en hundralapp och säger "plocka ihop något fint från mig till dig på jobbet idag"?
Som alla redan har sagt, en pava skumpa går alltid hem hos flickorna. Eller så köper du en riktigt prålig blombukett för 4-500:-, min tjej påstår att det är vad många flickor vill ha.
Har på nått sätt hamnat en drös såna bilder på mig på facebook (Flickväner med kameror och bastubad.. inte allt för lyckat) Så de känns lite spoileratBlombukett på Statoil för 79kr för lika bra, om man då inte glömmer bort att slita bort prislappen!
Har själv en tjejkompis som fyller 20 vid midsommar. Polarna och jag ska göra en kalender där en person vid varje månad poserar naken (dock ska tasken inte blottas helt)!
Vet att jag ska ta Januari!![]()
Säg det över pm om du känner för det.Men faaan. Du har skrivit fel där!
Du får ändra!
Jag har en hel del att säga om de där, men jag låter bli
Hos oss får alla SH-are 10% rabatt. PMa om nån vill ha nåt.
Nej känner mig lite som stewie wonder som letar efter en bok, vet varken hur den ser ut vart den är eller vad jag ska med den till.Jepp, han är med personligen och styr upp det hela, bara för att det ska bli rätt
Hur går det Stewie, har du hittat rätt present än?
Slå en röd rosett runt kewken och du är home-safe![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |