Spotifytråden!

Nån som vet var man kan hitta invites nu før tiden? :-)
Nån av lænkarna hade några kvar, men det funkade inte. Tryckte på knappen men fick aldrig nån token! Tryckte jag igen stod det att jag redan fått en :(

Invites

När jag frågade efter en invite senast så togs tråden bort... det var inte tillåtet. JätTeFaLitT :rolleyes:

Jag har ett 20-tal invites. De som vill ha en kan PM'a sin epostadress :tummenupp

Haloj Santo, jag tar gärna emot en invite av dig, om du har någon kvar de vill säga (swerogge@gmail.com).
Haadé, Rogge

Vad irriterande det är att vissa låtar är censurerade. Tänkte lyssna på lite Slim Shady, men det gick ju inte när alla fula ord var borta.

Börjar vara lite väl mycket reklam nu. Extremt jävla irriterande reklam dessutom. Jag hatar Linda Skugge, jag hatar Thomas Di Leva, men framför allt så hatar jag Löplabbet. Så extremt dålig reklam. Den sämsta jag nånsin hört, tror jag. Tur att man har winamp.

Börjar vara lite väl mycket reklam nu. Extremt jävla irriterande reklam dessutom. Jag hatar Linda Skugge, jag hatar Thomas Di Leva, men framför allt så hatar jag Löplabbet. Så extremt dålig reklam. Den sämsta jag nånsin hört, tror jag. Tur att man har winamp.

Enkel lösning: Betala lite

/ Jens

Tycker Spotify råkkar.
Enda problemet jag har nu är att jag inte hunnit installera allt, så jag kan inte öppna era länkar.
Jaja, jag kommer säkert på't.
Annars känns det närmast klockrent.
Kan tom köra det på jobbet utan att nån gnäller =)

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick