inOFFICIELL SH-Pokerturnering - Tisdag 6/10 - 20:15

Två turrar?! :va
Det borde bara finnas en. Dessutom borde inte "vår" turre vara reigstreringsbar förän efter midnatt.

Edit:
Såg att det låg två där. Någon på SvS måste tabbat sig.

Nåja, regga er på den där jag(räksallad) och newstead(newstead) är reggade! :fakta

Du har säkert dubbelklickat ;)

Hrmpff!

Hade glömt koden sist så kunde inte vara med då det tar 5 dagar att få ny kod.

Tjohooo, hittar inte kodlappen nu heller :tummenupp

Men nästa gång om 6månader då jävlar! :D

Haru inte fått några mail från Svenska Spel? Kollar man en bit bak i mailhistoriken brukar man kunna hitta något och där finns spelkortsnumret.

De har f.ö. gjort det möjligt att välja eget användarnamn. Äntligen.

Haru inte fått några mail från Svenska Spel? Kollar man en bit bak i mailhistoriken brukar man kunna hitta något och där finns spelkortsnumret.

De har f.ö. gjort det möjligt att välja eget användarnamn. Äntligen.

Nja, jag skapade mitt konto typ 98, hade annan mailadress då.
Även ett annat mobnr.

När jag fick nya koden så gjorde jag inget eftersom det inte kom en ny sh-turnering :D

SvS vägrar ju även radera det gamla alternativt tillåta 2 konton på samma personnr.
:Bugar

Så alternativet är ju att vänta 5dgr på ny kod, men då ska jag fan uppdatera uppgifterna :D

Har för mig att jag strulat bort den nån gång också men det gick att lösa ganska direkt vill jag minnas. Jag tror jag ringde SvS och fick uppge lite stuff då fixade dom det åt mig direkt. Testa o ring dom!

Sist det var turnering ringde jag, men dom var omöjliga att lösa gåtan.

Last edited:
hur kan ni lägga den på en tisdag när jag jobbar hela kvällen, hade ju lätt vart på annars :(

Frågan är varför du jobbar hela kvällen när det är poker?! :va

Vi försöker byta veckodag mellan gångerna så att det inte ska bli samma personer som alltid missar.

du har en poäng där...ska snacka med chefen angående vård av pokerkonto..
är rätt ny här, så hur ofta har ni turneringar?

I vintras körde vi en gång i månaden innan hojsäsongen drog igång igen.
Vi brukar snurra på tisdag, onsdag och torsdag och köra första veckan varje månad.

OM intresse finns lär vi säkert göra det nu med.

I vintras körde vi en gång i månaden innan hojsäsongen drog igång igen.
Vi brukar snurra på tisdag, onsdag och torsdag och köra första veckan varje månad.

OM intresse finns lär vi säkert göra det nu med.

Ni kan fethaja att jag ska vara med, och tyst som en mus kommer jag vara också. PMa lösen så ses vi!

Bannad från chatten fortfarande?

Japp, dom verkar inte vilja lyfta den. Jag förstår inte heller varför, jag förtjänade knappt bannen från första början. Men någon gång ska den bort, ska lägga ett förslag på att dom kan ta bort den på julafton, det brukar lira. Jag har fått många admins att lyfta banar på min födelsedag exempelvis, det gäller bara att smöra på rätt sätt:)

haha ok, jag kommer vara med i fortsättningen, lita på det!
bara jag inte jobbar dom tiderna som sagt

Lycka till alla som skall spela. Själv ids jag inte då jag måste få lite sömn i natt. Blir lite för lite i veckorna och helgen blev lite skev på grund av sådandär wobbling med en massa roas töser.

Finnes det ingen möjlighet att lägga en turnering på en kväll som inte vetter mot en arbetsdag!? Då behöver man inte slå ut alla så fruktansvärt fort. Blir lite roligare för de flesta om de får vara med och spela lite fler än fyra givar. ;)

Japp, dom verkar inte vilja lyfta den. Jag förstår inte heller varför, jag förtjänade knappt bannen från första början.

:skrattaåt :D :rofl :såjaponken

*host*

Och med det sagt så vill jag också säga att jag fasligt gärna vill vara med och lira, men vet inte om jag hinner hem i tid.

Hur funkar det? Om man anmäler sig, men inte hinner hem i tid, då dras cash från kontot iaf eller drar SvS bara kulor från kontot om man anmäler sig och loggar in på turren? Jag kommer ej ihåg? Det är sannolikt det tidigare alternativet.

Jag bör vara hemma strax innan 20-snåret och hoppas jag kan anmäla mig minuterna innan då, eftersom jag inte vill chansa i och med stycket ovan...

*host*

Och med det sagt så vill jag också säga att jag fasligt gärna vill vara med och lira, men vet inte om jag hinner hem i tid.

Hur funkar det? Om man anmäler sig, men inte hinner hem i tid, då dras cash från kontot iaf eller drar SvS bara kulor från kontot om man anmäler sig och loggar in på turren? Jag kommer ej ihåg? Det är sannolikt det tidigare alternativet.

Jag bör vara hemma strax innan 20-snåret och hoppas jag kan anmäla mig minuterna innan då, eftersom jag inte vill chansa i och med stycket ovan...

Haha, lite förtjänade jag den kanske:)... Pengarna dras, du sitter bara och blindar tills du kommer hem, så det är inte så farligt.

PEngarna dras när du anmäler dig och du kommer att automagiskt joina bordet. Så om du vet att du kommer max 30 min försent kan du ju anmäla dig redan nu och sen skynda hem så har du bara förlorat lite blinds.

Hur funkar det? Om man anmäler sig, men inte hinner hem i tid, då dras cash från kontot

Ska man tippa på att det blir en 20 pers eller så ikväll när alla velat klart..!? ;)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick