Är rökare sexiga?

Är rökare sexiga?

• Antal röstningar
    0

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Tja!

När man går på stan och går förbi rökrutorna när man är ute på jobb så är det en övervägande majoritet kvinnliga rökare. Visst, det finns gott om män/kvinnor som köper hela garderoben på Galne Gunnar och kedjeröker ryska bildäck/Blend, men sen finns det förvånansvärt många unga brudar som röker. Såna som lägger ut en förmögenhet på snygga kläder, smink å verkar ha riktigt trivsamma kroppar. Å så röker dom! :brinnerup Känns inte det som att köpa en Rossis gamla M1'a och sätta på utslitna crossdäck?
Eller är det jag som är gammeldags och inte fattar hur coolt å sexigt det är med en snygg 23-åring med fasta hyllor som kraxar som en fyllsjuk uteliggare, en bra dag?

Vet du, jag har varit på väg o starta en tråd om precis samma sak, du är min broder. :kram

Nej, jag tycker det är klart avtändande med rökare för de luktar o smakar blää.
Nu är jag snusare så andra tycker säkert likadant om mig.
Men det får vi ta i en annan poll. :D

beror väl på.. Vissa ser snyggare ut som rökare :D sen röker jag ju själv så.. blir ju lite annat tänkande då.

Rökare kan liksom ickerökare vara sassy ja :)

Finns det en klon av rökaren som är ickerökare så väljer man den,
annars går jag efter personen :tummenupp

Nja, att rökare skulle vara sexiga enbart för att de röker tycker iaf inte jag. Däremot finns det människor som röker som är sexiga, men då av andra orsaker än den där ciggen i mungipan ... :rolleyes:

Nja, att rökare skulle vara sexiga enbart för att de röker tycker iaf inte jag. Däremot finns det människor som röker som är sexiga, men då av andra orsaker än den där ciggen i mungipan ... :rolleyes:
Jo, men mest bara fram tills man upptäcker att dom röker, iaf om det är IRL, på bild är det väl sak samma iofs.

Vet du, jag har varit på väg o starta en tråd om precis samma sak, du är min broder. :kram
:krama :)

Last edited:
Det är inget plus, men inte heller ett speciellt stort minus.

Hemma hos mig och i mina bilar är det rökförbud, hur dom har det i sin bil/ hemma hos sig kan ju vara skitsamma, trivs jag inte där så får dom väl komma till mig istället.

Däremot tycker jag att det är fördjävligt skönt att det har blivit rökfritt på uteställen.

Rökare är idioter*
Punkt.

Att vilja betala 16.000:- per år för sin egna ohälsa, kan knappast vara annat än just idiotiskt.

Omjag går på restaurang en gång i månaden för 1000:- anser vissa, att jag är en stekare och spenderare...
Trots att detta "bara" kostar mig 12.000:- per år...
Likaså, om jag tar tio naprapatbehandlingar för en ond rygg, så är detta "lyx"

Att investera i sin egen hälsa eller sitt välmående, anses ALLTID (konstigt nog!) som både dyrt och lyx.

Visst är det märkligt?

*i avseendet egen hälsa/konsekvens av just rökning.
Däremot KAN ;) de ju vara trevliga människor!

Sex med en cool å snygg 23-åring med fasta hyllor? jatack. :)

Sen kan hon få släppa en rökare* på toan efteråt. :näsblod

*släppa en rökare = en stor fis

Last edited:
Jag rättade ditt resonemang.

Ta och räkna efter hur mycket DIN alkoholkonsumption kostar på ett år, inklusive inträden, garderobsavgifter och fyllekäk samt taxi.

Och du är nykterist?
Jag går sällan ut, dricker en flaska whisky och en vinare om året, några enstaka öl ibland ;)

Under min avatar, efter Hoj: kan du se vars jag stoppar mina pengar :rolleyes: Där å kameraväskan...

Jag går sällan ut, dricker en flaska whisky och en vinare om året, några enstaka öl ibland ;)

Under min avatar, efter Hoj: kan du se vars jag stoppar mina pengar :rolleyes: Där å kameraväskan...

Får jag omvandla virren till öl så ligger vi lika, man nekar ju inte när man bjuds...
(gäller bara vinterhalvåret, sommartid nekar jag även om det bjuds)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick