Är rökare sexiga?

Är rökare sexiga?

• Antal röstningar
    0
Jag rättade ditt resonemang.

Ta och räkna efter hur mycket DIN alkoholkonsumption kostar på ett år, inklusive inträden, garderobsavgifter och fyllekäk samt taxi.

Rökare går väl ut de också, och betalar isåfall garderob, fyllekäk, taxi och inträde de med.

Alltså har vi icke rökare 16 000 mer att bränna på krogen :tummenupp

Rökare är vidriga som fan imo och förpestar världen för övriga.

Snusare är inte lika kinkigt, fast det är klart mysigare om de lägger ur prillan innan man börjar hångla :brynad

Jag rättade ditt resonemang.

Ta och räkna efter hur mycket DIN alkoholkonsumtion kostar på ett år, inklusive inträden, garderobsavgifter och fyllekäk samt taxi.

Visste att DEN skulle komma...

Men:

1. Jag nyttjar inte alkohol till en ohälsosam grad.
2. När jag dricker är det oftast på någon annans bekostnad
3. Alkohol är inte nödvändigtvis ohälsosamt, dessutom är jag inte beroende av det. Till skillnad mot rökare kontra deras cig. Det går långa perioder där jag inte dricker alls.
4. Att gå ut kostar, så taxi, inträden osv hade iaf legat på en konstant nivå. Detta är heller inte skadligt, varför detta INTE skall tas upp till posten hälsovådliga verksamheter! :mattias
5. Alkohol är (till skillnad från cig) GOTT! Och då är det per definition nyttigt! ;) (oseriös...vet, sry, men jag kunde inte hålla mig...)

Rökare går väl ut de också, och betalar isåfall garderob, fyllekäk, taxi och inträde de med.

Alltså har vi icke rökare 16 000 mer att bränna på krogen :tummenupp

Inte alla, men okej, vi säger att du super upp 16 000 också, tala om att spola ner pengar i toan...

För visst måste väl det vara lika korkat som att röka?
Skadligt som fan för hälsan, och luktar illa gör dom som dricker också....

Rökare är idioter*
Punkt.

Tycker jag idag med!

Men inte förr, fattade ingenting av det dravel som räknas upp av er och andra i tråden angående rökare. Fasiken vad pengamoraliserande och hälsomoraliserande var larvigt....

/Badger - f.d. rökare och snusare

Det vet jag inte, men mina intressen är fitnessträning & sportfordon. Ganska enkelt att motivera sig att leva sunt då, samt att vilja vara i körskick.
Helt korrekt! Att supa/röka bort gym/cykel-timmarna känns bara korkat, och att vara bakis en lördag med strålande sol och torra vägar är nästan ännu dummare!

Äckliga människor, skulle aldrig ta i en rökare med tång, än mindre kopulera med människan. Samma sak med öldrickande tjejer, minst lika äckliga :zpy :dummer

Inte alla, men okej, vi säger att du super upp 16 000 också, tala om att spola ner pengar i toan...

För visst måste väl det vara lika korkat som att röka?
Skadligt som fan för hälsan, och luktar illa gör dom som dricker också....

Behöver ju inte dricka upp alla sextontusen, men rökare och ickerökare borde väl inte skilja sig i alkoholkonsumtion särskilt menar jag bara.

Dricka är dumt men att dricka och röka är bara idiotiskt :D

Jag luktar godis

2. När jag dricker är det oftast på någon annans bekostnad

Groggis? haha :D

Last edited:
Träffade en hora i Thailand som kunde röka med f....n, underligt men samtidigt intressant..

Röker inte själv och skiter mest i hur andra väljer att disponera sina lungor.. Tycker nästan det är äckligare med feminister..

Ni är roliga ni grabbar.

Ponera att ni fick hugg ute på krogen. Sitter och snackar med tjejen ett tag. Trevligt. Ömsesidigt intresse. Sen säger hon att hon skall ut och ta en cig. Hon kommer tillbaka, fortfarande intresserad. Hur många skulle inte ta i henne med tång? Tjena..........

Är rökare sexiga. Tja. Det finns väl båda sorter, precis som ickerökare?

Är ickerökare sexiga? Här är en:

female-bodybuilders-131.jpg

Last edited:
Ni är roliga ni grabbar.

Ponera att ni fick hugg ute på krogen. Sitter och snackar med tjejen ett tag. Trevligt. Ömsesidigt intresse. Sen säger hon att hon skall ut och ta en cig. Hon kommer tillbaka, fortfarande intresserad. Hur många skulle inte ta i henne med tång? Tjena..........

Åkkejrå... med en tång! :hihi :rymddräktmedgripklosmiley

Ni är roliga ni grabbar.

Är rökare sexiga. Tja. Det finns väl båda sorter, precis som ickerökare?

Är ickerökare sexiga? Här är en:

female-bodybuilders-131.jpg
Ja, hon orkar nog rida en kvart utan att ta paus och hosta upp en hink tjära iaf ;)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick