Rökning kommer tillbaka. När dessa cig kommer så kommer alla killar att vilja börja blossa.
hahah

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rökning kommer tillbaka. När dessa cig kommer så kommer alla killar att vilja börja blossa.
ohh va jag less på denna eviga hetsjakt på rökare, jag sitter inte o moraliserar hur mycket ni dricker osv.
Det skiter jag totalt i.
finns det något som är bra med rökning?, är väl för väl att det blivit rökförbud på många platser.
ohh va jag less på denna eviga hetsjakt på rökare, jag sitter inte o moraliserar hur mycket ni dricker osv.
Det skiter jag totalt i.
Snusande tjejer är inte särskilt porrigt ärligt talat. Kanske för att jag associerar det med en svettig skogshuggare som tar en halv dosa grov och stoppar i käften efter morgonkaffet.
Men rökare är fanimej värre ändå, som att hångla med en skorsten.
Man riktigt känner hur nikotinet greppar tag i ens stackars, hyfsat oförstörda smaklökar och vrider om.![]()
Tråkigt att man har fastnat i detta beroende och har svårt att sluta, visst är det idiotiskt att röka, men förtjänar rökare att bli kallad för idioter?.
visst är det idiotiskt att röka, men förtjänar rökare att bli kallad för idioter?.
idioter är väl att ta i men det har varit många år av passivrökning i bilar, flygplan, på arbetsplatser, i hemmen osv.
Sluta. Svårt, men inte omöjligt!
Bara att bryta ihop ett tag, tjurighet hjälper. Förberedd omgivningen även på detta, när du ska sluta!
Efteråt fattar man inte hur jävla toleranta icke-rökare igentligen är ...
idioter är väl att ta i men det har varit många år av passivrökning i bilar, flygplan, på arbetsplatser, i hemmen osv.
Mja, jag hade en väldigt kort karriär då jag snusade. Cirkus ett halvår när det var coolt i typ 7an. Sen gick det upp för mig att det bara smakar illa och kostar pengar. Då gav jag upp den idén (även om det kan slinka in en på fest ibland). Sen kan det hända att jag formats lite av att bo i norrland. Här är det faktiskt många som snusar, även snygga honor.
Just med snus tycker jag dessutom det inte är värre än att de lägger ut den.
Snus/snusare luktar inte så jävligt heller. Möjligtvis när de öppnar dosan men det dör man inte direkt av. Rökare luktar som fan både när de röker och efter de har rökt.
Snusare tar inte "rökpaus" så fort det blir något jobbigt.
Jag tolererar helt enkelt snusare. De stör inte mig ett dugg såvida de inte kastar prillorna överallt (vilket inte är direkt vanligt). Rökare däremot är hemska att jobba med.
Dessutom smakar en rökare i regel satan att hångla med![]()
Men angående rökning så är det sjukligt töntigt att dra den gamla "Att kyssa en rökare är som att slicka en askkopp" dängan som jag skulle gissa har sitt ursprung i någon gammal UR-kortfilm gjord för högstadieelever. Jag har visserligen aldrig slickat i askkoppar men jag har kysst en del som är rökare och en del som inte röker. Skillnaden är knappt märkbar.
men förtjänar rökare att bli kallad för idioter?.
Att vilja betala 16.000:- per år för sin egna ohälsa, kan knappast vara annat än just idiotiskt.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |