Är rökare sexiga?

Är rökare sexiga?

• Antal röstningar
    0
Är ickerökare sexiga? Här är en:
[/IMG]

Ja det är ett känt propagandaknep att alltid ta til ytterligheter Starstriker... Du kunde ha varit propagandaminister i ett land söderöver under tidigt 40-tal med den metoden... ;) (hur vet du f.ö att tjej-killen var ickerökare? Det framgick inte såvitt jag såg...)

Men ok:

Samma mynt: Rökare är sexiga:

bbwt122_05.jpg

Last edited:
female-bodybuilders-131.jpg
[/QUOTE]

Åh, det är honan man ser på bild när man slår upp ordet "monster" i Svenska Akademiens uppslagsverk.

Om du inte röker så kan du stanna på krogen!
Minst ett packet om dan skall du röka för att det skall vara ok!

Åh, det är honan man ser på bild när man slår upp ordet "monster" i Svenska Akademiens uppslagsverk.[/QUOTE]

Gulliga små toffsar hon har... :rolleyes:

Ja det är ett känt propagandaknep att alltid ta til ytterligheter Starstriker... Du kunde ha varit propagandaminister i ett land söderöver under tidigt 40-tal med den metoden... ;) (hur vet du f.ö att tjej-killen var ickerökare? Det framgick inte såvitt jag såg...)

Sökte upp lite bilder på fula brudar, och gjorde antagandet att idrottstjejer inte röker, men det kanske var fel av mig. Hittade fö många många som var 10 resor värre.

Jo - det förstår jag oxå.
Det var bara grejen lixom.
:)

Det jag försökte säga är att det finns bra och dåliga ex av båda sorterna, men jag tror vi förstår varandra nu.

Alltså kan man inte dra alla rökare över en kant och säga att de är sexiga (eller inte) och vice versa.

Grupptryck oftast, sen blir dom beroende och sen sitter dom i skiten.
Sen nær man blir lite ældre och har lite vett så inser man att det ær sjukt idiotiskt o røka o helt enkelt slutar.
Fast då kommer sjælvdiciplin in i bilden och den verkar bara bli sæmre med åren.

Har hört att man kan få lite onormal hårtillväxt av rökning. Sexigt?

Bifogat

• smoking_ape.jpg
    smoking_ape.jpg
    17.2 KB · Visningar: 29
Rökare är vidriga som fan imo och förpestar världen för övriga.

Snusare är inte lika kinkigt, fast det är klart mysigare om de lägger ur prillan innan man börjar hångla :brynad

Snusande tjejer är inte särskilt porrigt ärligt talat. Kanske för att jag associerar det med en svettig skogshuggare som tar en halv dosa grov och stoppar i käften efter morgonkaffet.

Men rökare är fanimej värre ändå, som att hångla med en skorsten.
Man riktigt känner hur nikotinet greppar tag i ens stackars, hyfsat oförstörda smaklökar och vrider om. :3freak

finns det något som är bra med rökning?, är väl för väl att det blivit rökförbud på många platser.

Rökning kommer tillbaka. När dessa cig kommer så kommer alla killar att vilja börja blossa.

Bifogat

• tipalet-cigarette-ad.jpg
    tipalet-cigarette-ad.jpg
    71.2 KB · Visningar: 79
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning