Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Alla får hålla vilket tempo dem vill! När vi körde hem från anderstorp i helgen så väntade folk in mej i korsningar då jag körde riktigt lugnt. Det handlar om att göra det man gillar, att köra hoj med härligt folk! Att ha kul helt enkelt! Välkommen.

Last edited:
Körning i em.

Tänkte köra en kurvig väg, kanske tranemo & några vändor efter det på en raka för lite wheelies. Återkommer med tid.

Im out... Lite andra saker ja måste ta tag i, bland annat lite omvårdnad av hojen och fixa upp nya grillen m.m.
men visst är man sugen... Have fun out there i alla fall... :tummenupp

Jag ska ut och åka motard strax men de blir nog bara lite wheelies på industriområdet vid ljungarum. Är ju lite fegis och vågar inte åka så mycket:gnissla

Hmpf... så går de när man är inloggad och låter Bullen låna datorn.

Han vet lika väl som jag att Blå/Vit Gixxer är snabbast. :hihi :hihi

Last edited:
Jag kommer gärna förbi, alltid kul att träffa nytt folk :) ...
/Nicke
Se där ja. Välkommen! Det där med stora grupper är inget måste. Det bästa är att hitta 1-2 andra ungefär jämnsnabba att åka med tycker jag personligen. Ett jädra företag att få 10+ åkare till samma ställe om man åker en runda. Krävs att alla har disciplin eller stenkoll på rutten, alternativt ett antal 'funktionärer' eller att långsammast kör först men hur kul är det? Jag minns elmia-rundan förra året där 40 pers ville åka roliga vägen till Tranemo och 10 kom fram... :va :D

Kul med ett nytt nick i tråden iaf! Ser fram emot att höra lite SV-muller i sommar :tummenupp

K-man, ja var ute en sväng med hojen idag och den kändes hur fin som helst. Så jag tror att byttet gjorde sitt. Men jag ska ändå som sagt sätte mig ner o läsa lite i boken och sedan beställa de förskrivna.

fler mekar dagar om jag får bestämma:):yoparty:kär

Körde lite omvårdnad/tvätt och vax på Gixxern idag och R1:an fick sig ny olja och filter samt en puts med... Alltid trevligt med lite mek i glada vänners sällskap. Så fyrade vi igång grillen med till doften av motorolja... :tummenupp

bild.jpg

Fråga: Idag Onsdag finns det nån mera än jag som är ledig efter 13 snåret och sugen på lite hojåka?? Finns i Eksjö men kan möta upp runt jkpg om det höjer intresset??! :)

Nytt forum för Jönköping skapat på begäran av Rav3n som även satts som moderator. Denna tråd stängs, för att uppfylla syftet med att ha ett helt eget forum.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...