Billig bankörning på Mantorp i Juni

Funderar på att släpa med mig en Husvagn till detta event och ställa upp på området. Husvagnen är modell större och 4 pers sover ledigt i den + att det är ett stort förtält man kan smälla upp.

Jag är själv än så länge och finns inga fler intressenter så sover jag hos en polare om vi får ihop full husvagn kan jag tänka mig att ställa upp den.

Fördelen för mig är att jag vi som delar på vagnen slipper packa kärror lägga undan delar har någonstans att ta skydd från både sol och regn under hela denna helgen + att vi kan rulla in hojarna i förtältet på natten och att man slipper lämna området på hela helgen.

Finns intresse så skicka ett P.m..

P.s det blir inget rövarliv i vagnen självklart blir det lite bärs och grillat o.s.v men är man intresserad av att leva fan och supa hejvilt gör man klokast i att leta annat boende.

// Sandfållan

Har du fortfarande plats kvar i vagnen?
Jag kommer lördag eftermiddag och ska köra på söndag, jag åker själv från Kalmar. Är ju lite roligare om man kan lära känna lite nytt folk och grilla o så. Än att sitta själv i ett hörn och uggla. :-)

Tack för ett kanon varv igår!

Är det någon som vet vad som hände? Ja vaknade i en ambulans det är det enda som är klart :)

Fy fan va kul det har varit! Jag körde bara söndagen. Och var första gången för mig på bana. Bra väder, trevligt folk och folk visade bra hänsyn på bana för oss som är lite långsammare. Kommer garanterat till nästa körning! (Anderstorp)

Så grymt kul!

Sällskapet var bra, vädret ok, tiderna sjönk stadigt och inlärningskurvan sjukt brant!

Vill passa på att tacka Per, Sandman, Peter pan, Micke och Conny för all hjälp samt tips/råd!

Foton någon?

....idag är man riktig mjuk och fin i kroppen efter 4 dagar :3freak, tack alla sköna människor runt om i depån både nya och gamla bekantskaper som gör att tiden mellan passen går fort och man får garva och framför allt att "kollektivet" hjälper varandra om det är något som behöver fixas :tummenupp/M

Tycker inte man känner sig direkt mör efter att ha fått typ 2 timmars bantid utspritt på 4 dagar, var väl i fel grupp.....

...Förstår dig, det var två grupper men speciellt en som fick sjukt lite tid...... Sort Grupp var vinnare den här gången pga dom fasta tiderna då krascherna drabbar dom som är i passet efter..

Tycker inte man känner sig direkt mör efter att ha fått typ 2 timmars bantid utspritt på 4 dagar, var väl i fel grupp.....

Kul med filmer, är det någon som har mer filmer från Svart grupp? :) Såg att det fanns lite fotografer kring banan, ngn som vet hur man hur man får tag på bilder?

Ja, herrejävlar... Det var nog många svenskar som tolkade blå grupp som "actionpics-snabb-grupp", däribland jag. Att försöka sätta tider så att man skulle hamna i rätt grupp, i medelgrupp med 64st andra på banan var ...intressant.

Fast lördagen och söndagen var fin när allt hade ordnat till sig (för mig iaf.).

Sista passet på söndagen efter racen var helt underbar, för jag hade banan helt för mig själv i 20 minuter! :tummenupp

Kul med filmer, är det någon som har mer filmer från Svart grupp? :) Såg att det fanns lite fotografer kring banan, ngn som vet hur man hur man får tag på bilder?

Jag har massvis med film från svart grupp och några från röd. Filmade alla pass, ska försöka få upp det mesta. :)

Jag har massvis med film från svart grupp och några från röd. Filmade alla pass, ska försöka få upp det mesta. :)

Hojta till om du fått med en svart-vit BMW s1000rr på nån film, skulle vara intressant o se hur det ser ut när man kör.

Hojta till om du fått med en svart-vit BMW s1000rr på nån film, skulle vara intressant o se hur det ser ut när man kör.

Du var med en snabbis på den filmen jag la upp tidigare i tråden tror jag, du klippte mig på insidan efter start/mål och sen R6an som jag jagade klippte du in i Parisaren. Vid typ 4.50 in i filmen.
Men du kör ju så satans fort att det är svårt att hänga med! :)

Men det ser ruskigt mjukt och fint ut när du kör. Lite som en söndagstur, fast snabbt. :)

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back