Här är det sista infon som står i mailet som inte var PDF-filer.
For at du kan være klædt godt på til arrangementet får du her en liste over ting der kan være gode for dig at vide.
Når du kommer til banen så skal du finde et sted at ”slå lejr”, til det er der en stor plads, hvor du – med mindre du er den første der kommer – vil se at der allerede er en hel masse andre i gang med at slå lejr.
Vær opmærksom på at området ud for Pitboks nr. 1 vil være forbeholdt Team Trackday crew.
Pladsen er til den ene side afskærmet med en forhøjet græsvold, og bag den finder du et større græsområde. Hvis du har brug for at slå telt op på græs, er du velkommen til at gøre det her.
Når du har fundet et sted at slå lejr, er det tid til at blive tjekket ind. Ved tjek ind vil du få dit startnummer, samt henvisning til teknisk kontrol af din motorcykel.
Se det vedhæftede kort, for detaljer om hvor det hele er placeret.
Det vil, ved Tjek ind, være muligt at tilkøbe forskellige ydelser, såsom strømtilslutning, Transponderleje etc. – HUSK KONTANTER hvis du skal benytte dig af disse ydelser (se priser længere nede i mailen).
Der vil være førermøde d. 27/6 kl. 0800 og det er obligatorisk at deltage – Du vil ved førermødet få udleveret et personligt klistermærke til din MC, der viser at du har været der. - Hvis ikke du har mærket, kommer du ikke ud og køre – Så HUSK at møde personligt op til førermødet!
Vi har vedhæftet en tidsplan for dagene, samt generel information om Teknisk kontrol samt Flagreglerne.
Tidsplanen er endegyldig, og vil i videst muligt omfang blive forsøgt overholdt.
Husk at læs det igennem, så du er sikker på at vide hvad du skal forholde dig til – Specielt Flagreglerne er af største vigtighed, da det her handler om vores alle sammen sikkerhed.
Sidst men ikke mindst har vi samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål nedenfor. Vi håber du med alt dette føler dig rigtig godt klædt på, til nogle gode og sjove dage på banen.
Spørgsmål og svar:
1) Hvad tid åbner baneområdet så man kan komme derind?
2) Der vil være adgang til baneområdet senest kl. 19.00 dagen før arrangementet (sandsynligvis tidligere, men det kan vi ikke garantere).
1) Hvor ligger tjek ind, og hvornår er der åbent?
2) Tjek ind vil foregå i pitgarage nummer 1 og har åbent fra kl. 19.00 til 22.00 onsdag d. 26/6. Der vil også være tjek ind d. 27/6 fra kl. 07.00 til 08.00.
1) Hvor finder jeg Teknisk kontrol?
2) Teknisk kontrol vil onsdag aften gå rundt i ryttergården og udføre teknisk kontrol, derudover vil vi også ligge umiddelbart ved siden af Tjek ind – Kig efter de blå Team Trackday flag.
1) Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på i forbindelse med Teknisk kontrol?
2) JA, du skal sikre dig at din MC kan overholde de krav der stilles – Se den vedhæftede fil med tekniske krav.
1) Hvor meget må min MC larme?
2) Det er ”bulderdage” så din MC må larme en del – Helt op til 104db målt ved forbi kørsel. DOG må den kun larme 95db lørdag d. 29/6 i mellem kl. 17.00-19.00 (der er forlænget køretid den dag og vi kører Endurance løb der).
Det er meget vigtigt at overholde de støjkrav der er. Kan man ikke overholde støjkravet bliver man bedt om at bringe det i orden, og får ikke adgang til banen igen før det er bragt i orden, så husk standard potter og/eller db-killer.
1) Skal jeg køre med Transponder på banen (tidstagingsudstyr)?
2) Ja, det er obligatorisk at køre med rød AMB Transponder. Hvis ikke du selv har en, kan du leje en af os. Det koster DKK 50,-/ €7,50,- /SEK/NOK 62,50,- om dagen, som afregnes forud ved tjek ind. (Husk kontanter)
1) Er der strøm til rådighed på banen, og koster det noget?
2) Ja, der er et begrænset antal strømskabe til rådighed. Strømmen Koster DKK 50,-/ €7,50,- /SEK/NOK 62,50,- om dagen, som afregnes forud ved tjek ind. (Husk kontanter)
1) Hvilken type strømstik skal der bruges?
2) Der er 16 amp. CEE stik, samt alm. 10 amp. 230v.
1) Er den gruppe jeg bliver tildelt efter 3. pas definitiv?
2) Som udgangspunkt ja, men da nogle finder fart og andre taber fart over et arrangement, vil vi løbende lave lidt småjusteringer, således at grupperne bliver så harmoniske som muligt. Skulle du mene at du hører hjemme i en anden gruppe end den du kører i, så kom op i tjek ind og tal med os om det.
1) Er der et sted jeg kan tanke på banen?
2) Nej, ikke på selve banen, men der ligger en tankstation 500 meter uden for banen, så husk benzindunke.
1) Er det muligt at købe mad på banen?
2) Ja, vi har lavet en aftale med den nyåbnede restaurant på baneområdet, som vil holde åbent alle dagene, hvor de vil tilbyde morgenmad, frokost og aftensmad, til rimelige priser.
1) Er der et sted man kan handle dagligvarer i nærheden?
2) Ja, der ligger et stort indkøbscenter 1½ kilometer fra banen.
1) Vil der blive kørt løb under arrangementet, og i så fald hvad er prisen for deltagelse?
2) Ja, vi afholder 2 sprintløb, samt et 2 timers Endurance løb. Pris for deltagelse er: Sprintløb: DKK 100,- / €15,- /SEK/NOK 130,- Per løb. - Endurance: DKK 450,- / €65,- /SEK/NOK 550,- Per hold. (op til 3 mand) (Husk kontanter) – Tilmelding til løb foregår ved Tjek ind, efter først til mølle princippet.
Der gives pokaler til 1. – 3. pladsen i Sprintløbene, og 1. – 5. pladsen i Enduranceløbet. Derudover kåres der samlede overall vindere af de to sprintløb – Vi kalder det TT-Cup. Her gives der pokaler til 1. – 5. pladsen.