Billig bankörning på Mantorp i Juni

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Funderar på att släpa med mig en Husvagn till detta event och ställa upp på området. Husvagnen är modell större och 4 pers sover ledigt i den + att det är ett stort förtält man kan smälla upp.

Jag är själv än så länge och finns inga fler intressenter så sover jag hos en polare om vi får ihop full husvagn kan jag tänka mig att ställa upp den.

Fördelen för mig är att jag vi som delar på vagnen slipper packa kärror lägga undan delar har någonstans att ta skydd från både sol och regn under hela denna helgen + att vi kan rulla in hojarna i förtältet på natten och att man slipper lämna området på hela helgen.

Finns intresse så skicka ett P.m..

P.s det blir inget rövarliv i vagnen självklart blir det lite bärs och grillat o.s.v men är man intresserad av att leva fan och supa hejvilt gör man klokast i att leta annat boende.

// Sandfållan

Har du fortfarande plats kvar i vagnen?
Jag kommer lördag eftermiddag och ska köra på söndag, jag åker själv från Kalmar. Är ju lite roligare om man kan lära känna lite nytt folk och grilla o så. Än att sitta själv i ett hörn och uggla. :)

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Team Superswedes har pole till kvällen. 1a, 2a och 7e bästa tid på kvalet! Här ska köras!!!

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
Tack för ett kanon varv igår!

Är det någon som vet vad som hände? Ja vaknade i en ambulans det är det enda som är klart :)

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Fy fan va kul det har varit! Jag körde bara söndagen. Och var första gången för mig på bana. Bra väder, trevligt folk och folk visade bra hänsyn på bana för oss som är lite långsammare. Kommer garanterat till nästa körning! (Anderstorp)

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Så grymt kul!

Sällskapet var bra, vädret ok, tiderna sjönk stadigt och inlärningskurvan sjukt brant!

Vill passa på att tacka Per, Sandman, Peter pan, Micke och Conny för all hjälp samt tips/råd!

Foton någon?

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
....idag är man riktig mjuk och fin i kroppen efter 4 dagar :3freak, tack alla sköna människor runt om i depån både nya och gamla bekantskaper som gör att tiden mellan passen går fort och man får garva och framför allt att "kollektivet" hjälper varandra om det är något som behöver fixas :tummenupp/M

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Tycker inte man känner sig direkt mör efter att ha fått typ 2 timmars bantid utspritt på 4 dagar, var väl i fel grupp.....

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
...Förstår dig, det var två grupper men speciellt en som fick sjukt lite tid...... Sort Grupp var vinnare den här gången pga dom fasta tiderna då krascherna drabbar dom som är i passet efter..

Tycker inte man känner sig direkt mör efter att ha fått typ 2 timmars bantid utspritt på 4 dagar, var väl i fel grupp.....

Toyboy

HjärnKirurg!
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
RRRSeexNollseex
Kul med filmer, är det någon som har mer filmer från Svart grupp? :) Såg att det fanns lite fotografer kring banan, ngn som vet hur man hur man får tag på bilder?

falco_tuna

Medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Aprilia Falco -00(såld), GSX-R 1000 K5 Räser Edition, Tuono V4 1100RR -15

Ja, herrejävlar... Det var nog många svenskar som tolkade blå grupp som "actionpics-snabb-grupp", däribland jag. Att försöka sätta tider så att man skulle hamna i rätt grupp, i medelgrupp med 64st andra på banan var ...intressant.

Fast lördagen och söndagen var fin när allt hade ordnat till sig (för mig iaf.).

Sista passet på söndagen efter racen var helt underbar, för jag hade banan helt för mig själv i 20 minuter! :tummenupp

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Kul med filmer, är det någon som har mer filmer från Svart grupp? :) Såg att det fanns lite fotografer kring banan, ngn som vet hur man hur man får tag på bilder?

Jag har massvis med film från svart grupp och några från röd. Filmade alla pass, ska försöka få upp det mesta. :)

Michey

VetInteVadJagSkaSkrivaHär
Gick med
21 May 2006
Hoj
Nån gammal skräphög..
Jag har massvis med film från svart grupp och några från röd. Filmade alla pass, ska försöka få upp det mesta. :)

Hojta till om du fått med en svart-vit BMW s1000rr på nån film, skulle vara intressant o se hur det ser ut när man kör.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hojta till om du fått med en svart-vit BMW s1000rr på nån film, skulle vara intressant o se hur det ser ut när man kör.

Du var med en snabbis på den filmen jag la upp tidigare i tråden tror jag, du klippte mig på insidan efter start/mål och sen R6an som jag jagade klippte du in i Parisaren. Vid typ 4.50 in i filmen.
Men du kör ju så satans fort att det är svårt att hänga med! :)

Men det ser ruskigt mjukt och fint ut när du kör. Lite som en söndagstur, fast snabbt. :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år