Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Det är många som åker hoj, om man bara ska vara passagerare kan man väl lika gärna ta bussen? 

KnasbollDet är många som åker hoj, om man bara ska vara passagerare kan man väl lika gärna ta bussen?![]()
What he wrote.Åker gör man med andra. Kör gör man själv....
Jag kör motorcykel.
Nej. Det är rätt.Ensam. Uppskattar det kontemplativa och kompromisslösa med att köra själv. Kör även 3-4 veckor på hojsemester själv av samma anledning. Kan sakna någon att dela upplevelser med i bland men inte så ofta så det stör. Jobbar med människor och ger mycket av mig själv om dagarna, så detta är nog ett sätt att återhämta och fylla på. Kör gärna 3-5 timmar i sträck utan att stanna vilket inte passar flertalet. När man läser här så kanske jag har fel ändå...
Har blivit ensam den senaste tiden då Kompisar sålt sina hojar eller aldrig har tid![]()
Att köra själv har helt klart sin tjusning, särskilt när man upptäcker nya vägar. Samtidigt kan det bli lite tråkigt att inte ha någon att dela upplevelsen med, snacka skit med längs vägen och vid stoppen. Särskilt på hemmaplan, där man nästan börjat tröttna på vägarna man kört massor av gånger kan jag ibland tycka att det blir lite tråkigt att köra själv. Känner mig ofta inte lika motiverad att dra ut på en sådan tur själv längre.
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |