Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Det är många som åker hoj, om man bara ska vara passagerare kan man väl lika gärna ta bussen?
KnasbollDet är många som åker hoj, om man bara ska vara passagerare kan man väl lika gärna ta bussen?
What he wrote.Åker gör man med andra. Kör gör man själv....
Jag kör motorcykel.
Nej. Det är rätt.Ensam. Uppskattar det kontemplativa och kompromisslösa med att köra själv. Kör även 3-4 veckor på hojsemester själv av samma anledning. Kan sakna någon att dela upplevelser med i bland men inte så ofta så det stör. Jobbar med människor och ger mycket av mig själv om dagarna, så detta är nog ett sätt att återhämta och fylla på. Kör gärna 3-5 timmar i sträck utan att stanna vilket inte passar flertalet. När man läser här så kanske jag har fel ändå...
Har blivit ensam den senaste tiden då Kompisar sålt sina hojar eller aldrig har tid
Att köra själv har helt klart sin tjusning, särskilt när man upptäcker nya vägar. Samtidigt kan det bli lite tråkigt att inte ha någon att dela upplevelsen med, snacka skit med längs vägen och vid stoppen. Särskilt på hemmaplan, där man nästan börjat tröttna på vägarna man kört massor av gånger kan jag ibland tycka att det blir lite tråkigt att köra själv. Känner mig ofta inte lika motiverad att dra ut på en sådan tur själv längre.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |