Say what?Krockad?
Lite fördomsfullt så antar jag att det är vags ledmoduler som havererar efter 3 veckor.![]()
300kr per hatt (x60), men om man använder hattarna 10 gånger så blir det ju bara 18kr per hatt per tillfälle!Han som köpte in roliga hattar till Laholms kommun!
Snacka om slöseri på syre!
https://www.hallandsposten.se/kommundirektör-köpte-hattar-för-18-000-1.1944398
Ja jag vet, gamla nyheter men det är blinkers skämtet också!
Den som designade avgasreningen till VAGs Euro-5 dieslar.
Undrar vad som diskuteras på utvecklingssamtalet?Dom som skär ut hål i plåten för fönster och monterar i genomskinligt glas i många premiumbilar gör nog också ett ganska onödigt arbete
Men för att vara lite seriös, när jag var i London för en massa år sedan satt det en kille och tog emot en penny eller vad det nu kostade, istället för att stoppa dom i en snurrgrind. Han hade också en manager som satt i rummet innanför. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem av dom två som hade det mest meningslösa jobbet![]()
Visst finns det en viss överrepresentation vad gäller blinkersanvändande för vissa bilmärken men jag skulle säga att alla som jobbar med att installera blinkers på bilar gör ett rätt onödigt jobb. Både på Audi, BMW, Opel, Ford, Toyota m fl. Bilister rent generellt verkar ha extremt svårt för att dra i spaken så det blinkar. Eller om det är konstant glappkontakt som gör att dom inte funkar majoriteten av tiden???
När jag var i körkortsåldern var det en kompis som också hade tagit körkort som frågade:Jag upplever att en stor del av de som faktiskt använder blinkers gör det först efter att de börjat svänga.![]()
När jag var i körkortsåldern var det en kompis som också hade tagit körkort som frågade:
"Blinkar den automatiskt när man svänger?"
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj