Vem har världens onödigaste jobb?

Politiker.
Livscoacher.
Folk utbildade inom genus"vetenskap".

Moderator på sporthoj.com(för här är alla så snälla)

Montören av blinkers på BMW? Ägaren må till skillnad till Audiägaren gilla sin bil men livrädd att fastna i blinkersdjungeln den besitter och aldrig ta sig därifrån.

..annars säljare av miniräknare eller andra läromedel i Södertälje.

Om 20-30 år gissar jag på bensinstations-föreståndare.

Ang blinkers.
Min hoj har automatiskt avslag av blinkers.
Om man kombinerar gps, lite lane-assist-teknik och rattutslag borde man kunna fixa automatisk påslag av blinkers till BMW å Audi.
Pråbläm sålved! :banana

Jag vet en kille som nyligen köpte en ny Porsche och höll på att bli tokig på att det tjöt i bilen hela tiden. Nån varning som var helt obegriplig så han spelade in det på telefonen och ringde säljaren.
Den människan kunde knappt sluta skratta, men påpekade att det nog är bra att blinka när man byter fil.

Visst finns det en viss överrepresentation vad gäller blinkersanvändande för vissa bilmärken men jag skulle säga att alla som jobbar med att installera blinkers på bilar gör ett rätt onödigt jobb. Både på Audi, BMW, Opel, Ford, Toyota m fl. Bilister rent generellt verkar ha extremt svårt för att dra i spaken så det blinkar. Eller om det är konstant glappkontakt som gör att dom inte funkar majoriteten av tiden???

Dom som skär ut hål i plåten för fönster och monterar i genomskinligt glas i många premiumbilar gör nog också ett ganska onödigt arbete :rolleyes:

Men för att vara lite seriös, när jag var i London för en massa år sedan satt det en kille och tog emot en penny eller vad det nu kostade, istället för att stoppa dom i en snurrgrind. Han hade också en manager som satt i rummet innanför. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem av dom två som hade det mest meningslösa jobbet :va

Dom som skär ut hål i plåten för fönster och monterar i genomskinligt glas i många premiumbilar gör nog också ett ganska onödigt arbete :rolleyes:

Men för att vara lite seriös, när jag var i London för en massa år sedan satt det en kille och tog emot en penny eller vad det nu kostade, istället för att stoppa dom i en snurrgrind. Han hade också en manager som satt i rummet innanför. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem av dom två som hade det mest meningslösa jobbet :va
Undrar vad som diskuteras på utvecklingssamtalet?

Visst finns det en viss överrepresentation vad gäller blinkersanvändande för vissa bilmärken men jag skulle säga att alla som jobbar med att installera blinkers på bilar gör ett rätt onödigt jobb. Både på Audi, BMW, Opel, Ford, Toyota m fl. Bilister rent generellt verkar ha extremt svårt för att dra i spaken så det blinkar. Eller om det är konstant glappkontakt som gör att dom inte funkar majoriteten av tiden???

Jag upplever att en stor del av de som faktiskt använder blinkers gör det först efter att de börjat svänga. :dummer

Jag upplever att en stor del av de som faktiskt använder blinkers gör det först efter att de börjat svänga. :dummer
När jag var i körkortsåldern var det en kompis som också hade tagit körkort som frågade:
"Blinkar den automatiskt när man svänger?"

Dom som springer och hämtar bollar som far iväg åt fel håll, ex fotbollar och tennisbollar. Heter det fortfarande bollkalle? Med den den lönen proffsen har för att träna tycker jag dom borde ha lite kondition över till att själv springa och hämta bolljäveln som en annan fick göra när man spelade i knattelaget.
Likaså caddys till golfproffsen. Är ju lite mer sport om dom får gå mellan hålen själva med klubborna på ryggen.

Annars är väl ekonomer också hyfsat onödiga. Deras största bedrift är att spä på människans girighet.

Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj