Det är jag med på. Tar gärna en tur vid tillfälle och hämtar tröja hos doolar.Jag kan! Om det är fler som vill kunna hämta sin tröja i Skåne, så kan jag ta med tröjor till Malmö, då kan man få hämta antingen hemma hos mig (Limhamn) eller Jägersro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag med på. Tar gärna en tur vid tillfälle och hämtar tröja hos doolar.Jag kan! Om det är fler som vill kunna hämta sin tröja i Skåne, så kan jag ta med tröjor till Malmö, då kan man få hämta antingen hemma hos mig (Limhamn) eller Jägersro.
Tack själv för att du fixat, jag fick en lunchtur på hojen. Win win@RN Tack för hämtning! Kul se ansikte bakom nick![]()
Toppen! Tack. Vi hörs via pm sen doolar.Japp. Fixar ?

Grymt! Tack själv. 60 mil hem tog slut på mig haha. Men grymt nice i Skåne och Lunds gamla område där var riktigt nice! Tack för tipset.Nu har jag fått min tröja - tack för uppmötet Swedie och tack igen för att du fixar! Tog bara 14 år för mig att få tummen loss och beställa en tröja.
@Dr J jag har skickat PM till dig, bara hör av dig när du vill hämta dina!
mvh doolar aka La Flama Blanca. "You're fuckin out, Sporthoj is fuckin in!"![]()

Haft en jobbvecka delux men SKA paketeras i helgen och skickas. Ledsen tagit extra tid!Har de börjat skickas ut?
så bara göra om allt men som tur var hade PostNord online-funktion för att föranmäla frakt. Kunde sen skriva ut allting och blev en hel del tejpande. Men värt det för kollinr på allt.
och hoppas se några på vägarna där ute. Såg ju @Dreggel förra året utanför Södertälje som gav inspirationen att göra ny tryckomgång. Blir glad av att se tröjorna där ute 

|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |