Be careful what you wish.Och Tammer då, vart tog han vägen!? Detta kunskaps träd! Saknar ju honom...![]()
Nothing last forever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Be careful what you wish.Och Tammer då, vart tog han vägen!? Detta kunskaps träd! Saknar ju honom...![]()
Nja Kanske!Efter valets utfall vädrades åsikterna fritt på sociala medier och jag insåg då att jag har vänner och bekanta över hela det politiska spektrat. Det får man nog anse som en personlig vinst ändå.
Kul! Oväntat?Efter valets utfall vädrades åsikterna fritt på sociala medier och jag insåg då att jag har vänner och bekanta över hela det politiska spektrat. Det får man nog anse som en personlig vinst ändå.
Skönare om alla är MAGA självklart. Men visst ser man en och annan hysterisk kvinna på Facebook som är upprörd.Nja Kanske!![]()
Skönt att inte alla bekanta är outbildade uppblåsta män.Nja Kanske!![]()
Tammer3 has entered the building.Skönt att inte alla bekanta är outbildade uppblåsta män.![]()
Det är bara vidga dina vyer från Borlänge. Så finns de överallt!Skönt att inte alla bekanta är outbildade uppblåsta män.![]()
Elak som vanligt..Tammer3 has entered the building.![]()
Det är bara vidga dina vyer från Borlänge. Så finns de överallt!![]()
Off Topic!...Typ Bommarsbo där min Mormor föddes..Skönt att inte alla bekanta är outbildade uppblåsta män.![]()
Haha vi får väl se...Nu blir det rockenroll, grabbar. Så håll i er! ROCKENROOOOLL!!
Hoppas jag inte blir besviken på Trump. Jag har STORA förhoppningar på gubbens kraft att förändra grejer.
Haha ja man funderar ju..Är det inte Fred nu då redan..24 timmar har gått!Hur går det med krigen?
Trump skulle stoppa dom på 24h eller nåt.
Men seriöst, ni som följer media, har han sagt något ännu?
Inte så mycket tror jag.Hur går det med krigen?
Trump skulle stoppa dom på 24h eller nåt.
Men seriöst, ni som följer media, har han sagt något ännu?
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning