Ja, men det verkar vare sig SD'are eller såssar vilja hålla med om.Det är ju sant, SD är ideologist närmare S än M.
Var på slutsatsen alltså är att någon annan bestämmer åt dem.Ja, men det verkar vare sig SD'are eller såssar vilja hålla med om.![]()
Förvånar mig att SD inte föreslagit sänkt matmoms, vad väntar de på?Apropå köpbojkott av matvaror denna vecka......
Om "matjättarna" har en vinstandel av 2% på köpesumman och staten tar ut 25% i moms - är det då inte staten som lider mest av en bojkott?
Dessutom en ganska bra bojkott - alldeles för många i landet är feta
Självskadebeteende.Apropå köpbojkott av matvaror denna vecka......
Om "matjättarna" har en vinstandel av 2% på köpesumman och staten tar ut 25% i moms - är det då inte staten som lider mest av en bojkott?
Dessutom en ganska bra bojkott - alldeles för många i landet är feta
När hon gjorde avbön var det med ett konstaterande många av oss gjort sen länge. Visste inte om lönen men borde räcka till en ”God man” som, eftersom det är en titel, likaväl kan vara en kvinna.Hanna Hellqvist samla ihop 100 tusen till sin sjuka hund. Hon tjänar 1,3 miljoner om året
Hon vill lämna tillbaka pengarna nu.
Snacka om att skämma ut sig![]()
Visste inte att S är socialkonservativt och nationalistiskat, än mindre att de bedrivit sådan politik, men det är ju fantastiskt i så fall.Det är ju sant, SD är ideologist närmare S än M.
Jag kan nog tycka att de som vill ge pengar till henne får göra det, självklart stör jag mig dock på hennes gapiga personlighet och vedervärdiga glasögon så det här känns kluvet. Minns det svagt med Federley, hon sade åt honom direkt på kommunistisk tv show om jag minns rätt?När hon gjorde avbön var det med ett konstaterande många av oss gjort sen länge. Visste inte om lönen men borde räcka till en ”God man” som, eftersom det är en titel, likaväl kan vara en kvinna.
Vill ändå ge henne ge henne lite cred för det enda jag kan komma på förtjänar det. Hennes nedtagning av Federley.
Det där är inte hans enda penibla koppling till den kriminella världen. Hej, byggsvängen.Liberalerna har självklart inte lyckats hålla rent från klaninfiltration.
Tack gode gud för alternativ media.
Hörde förresten att Riks Richard Sör någonting är med på Sveriges Radios Gomorron världen, snacka om att SR fattat vem som bestämmer. #SD
View attachment 511970
Självklart är alla etablerade partier infiltrerade, sannolikt SD också numera.Det där är inte hans enda penibla koppling till den kriminella världen. Hej, byggsvängen.
Googlade på Hadad, noll i etablerade media.Det där är inte hans enda penibla koppling till den kriminella världen. Hej, byggsvängen.
Jag tror dom klarar av att fuqqa upp det helt utan ryssar...8.30 kraschade Skatteverkets hemsida - ryssen har varit framme igen
Jag kan tänka mig att många SDare kommer från just sossar, pga invandring och senare dålig politik.Visste inte att S är socialkonservativt och nationalistiskat, än mindre att de bedrivit sådan politik, men det är ju fantastiskt i så fall.![]()
Underdimensionerad site, händer varje år.8.30 kraschade Skatteverkets hemsida - ryssen har varit framme igen
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |
Distinguished Gentleman’s Ride 18/5
Screenshot I maj är det ... |
|
![]() |
Indian-träff i Cornwall i augusti
Andra veckan i augusti håll... |
![]() |
Var femte mc-förare byter hjälm för sällan