Jim Profit
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 May 2005
Missade den helt!...Generellt ett mycket bra förslag.
Den här killen behöver dock inte fler hojar av den typen.
View attachment 513468

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Missade den helt!...Generellt ett mycket bra förslag.
Den här killen behöver dock inte fler hojar av den typen.
View attachment 513468
Hur fet är du egentligen eller är du mer kräsen på dämpning än jänkare?Haha ja detta var en 2024 och den kändes som en banan
95kg…så inte jättefet. Men den bottnade juHur fet är du egentligen eller är du mer kräsen på dämpning än jänkare?![]()
![]()
Du verkar ha fastnat i pengarna?Provsatt monkeyn igår och nästan bottnade den. Jag fattar nu varför det finns Öhlins till den… men att köpa en hoj för 45 000 kr och sen lägga ytterligare 12 000 kr på dämpare bär ju rejält emot för du behöver ju ytterligare 4000 kr på fram gaffeln. Nej jag har skrivit av att köpa en monkey. Sitter och kollar på en PX 200 nu eller en PX 125 med trim Kit men det är som ni säger det är en gammal hoj, ska man lägga 30 000 på något som är 40 år gammalt. För jag kan ju köpa en ny vespa 300 GTs eller en Yamaha mt09 för 80- 100 000kr… Det känns nästan lite galet att lägga så mycket pengar på en vespa när man kan få en riktig motorcykel. Jag vet inte om det här är ens smart idé asså. Den där px200an, ja om den hade kostat 15 000 men nu gör de ju inte det för det är någon form av raritet så det blev mycket pengar mot vad man får man får renoveringsobjekt för 25 000 kr eller en fixad men rostig för 30000kr. Ja jag vet inte, jag vacklar nu jag körde min kollegas px 125 med 177cc kit på och det gick som ett skållat troll. Visst var den jävligt kul men väghållningen var väl inte någon höjdare bromsarna var ju inte jättebra. Den är ju häftig men ska man lägga 25 000 spänn på nåt som är halvbra. Eller så tar man och lånar pengar så köper man en mt-09 som faktiskt är riktigt rolig. Den nya har ju Quick Shift också. Eller en Triumph Street triple rs för det är ju ett alternativ det med eller så köper man en Triumph klassisk racer på 1200cc.. om man vill ha nåt klassiskt.
Har ju kört polarens GTS300 och även nya GTS310 och jag satt inte o skratta direkt. Var lite mellanmjölk, och köpa mellanmjölk när man vill ha vispgrädde suger.
Fan vad det blev svårt
jag vet vad jag vill ha, jag vill ha en hoj med lagom effekt, sådär så man tycker det går undan men inte R1 snabbt. Man ska kunna hålla full rulle ut ur en kurva utan att man skiter på sig, ni vet som med en supermoto. egentligen är en supermoto perfekt men efter 3 st Husqvarna 701 vill man ha nåt annat…men de är egentligen perfekt. Nog bästa hojen som finns förutom på en grej, den är inte snygg. Ingen väder sig om o kollar. Den är kul en busmaskin men inte något mer.
Sen som 50år gammal man på en så är du discokaj….(ni milleneals discokaj är en gubbe som raggar på disco- kommer från en Magnus Uggla låt )
Tack men då begår jag hellre harakiriHär har du , snabbare, roligare och mer praktisk än en Monkeybike och så får du med ett mc-släp på köpet
View attachment 513561![]()
Yamaha x max 250 Scooter 2012 + Mc släp Erde pm 310 säljes i Upplands-Bro | Blocket
28000 kr - Scooter - Upplands-Bro - Hej! Säljer Yamaha x max 250 2012 uttagen 2013. Endast 810 mil. Toppbox större kåpglas (välvårdad) Plus Mc-släp Erde p...www.blocket.se
Äh, vad som är ”snyggt” är ju bara 18åringar som bryr sig omTack men då begår jag hellre harakirienda orsaken till att jag kollar vespa är för att de är snygga.
Äh, vad som är ”snyggt” är ju bara 18åringar som bryr sig om
Nu pratade jag ju om fordon, den andra lasten följer nog en i graven![]()
Eller hur…
Mvh
Nu pratade jag ju om fordon, den andra lasten följer nog en i graven![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |