Bra kallingar?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vilka har de äldsta kallingarna i drift?

Jag har ett par tillverkade 1996. Säga vad man vill om kronans kallingar. Men långlivade är de iaf.

De har väl inte riktigt samma spänst nu som då. Dock är de fortfarande brukbara.

Nu är de nog inte så gamla, bara äldre än vad de borde vara, jag tror inte att jag äger ett par som inte har ett hål stort nog att tappa ut en kula genom. :näsblod

Tidigare hade jag några gråa som det bara stod "basic" på. Släpade med i över 10 år, men nu har de återgått till naturen. Skulle gärna köpa en 10/20-pack, men verkar ej existera.
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Skönast för mej är långkalsonger. Mycket luft å full rörlighet för fickpingis🙂
Fast dom passar bäst i dec till mars. Tyvärr
 

asfalt svarvare

luttrad
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
push montana 3c
Skit i kallingar....fjantar stundtals runt i kilt o där under är jag inte klädd.....
Nope......enda man får tänka på är o inte gresa för mycket på benen...
Men ack så luftigt och gott....

//jj
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vilka har de äldsta kallingarna i drift?

Jag har ett par tillverkade 1996. Säga vad man vill om kronans kallingar. Men långlivade är de iaf.

De har väl inte riktigt samma spänst nu som då. Dock är de fortfarande brukbara.
När jag började läsa inlägget trodde jag att jag solklart vinner med mina Calvin Klein 2008 men det är hatten av till segraren.

Annars kan jag stark rekommendera HM, 300kr/6st. Håller minst tre år (så gamla är mina första, har ca 10 kalsonger totalt).

Hade det funnits en enda kvinna kvar på sporthoj hade jag tagit chansen att skriva något gubbigt.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
När jag började läsa inlägget trodde jag att jag solklart vinner med mina Calvin Klein 2008 men det är hatten av till segraren.

Annars kan jag stark rekommendera HM, 300kr/6st. Håller minst tre år (så gamla är mina första, har ca 10 kalsonger totalt).

Hade det funnits en enda kvinna kvar på sporthoj hade jag tagit chansen att skriva något gubbigt.
”Kön är en konstruktion.”
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
När jag började läsa inlägget trodde jag att jag solklart vinner med mina Calvin Klein 2008 men det är hatten av till segraren.

Annars kan jag stark rekommendera HM, 300kr/6st. Håller minst tre år (så gamla är mina första, har ca 10 kalsonger totalt).

Hade det funnits en enda kvinna kvar på sporthoj hade jag tagit chansen att skriva något gubbigt.
Rockmorsan är kvinna. Hon var ute och åt glass idag. Läser du inte alla inlägg?:7peta
För övrigt kan jag rekommendera sidenkalsonger. :tummenupp
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Rockmorsan är kvinna. Hon var ute och åt glass idag. Läser du inte alla inlägg?:7peta
För övrigt kan jag rekommendera sidenkalsonger. :tummenupp
Är det fetishbutiken bredvid tingsrätten?
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
@Rockmorsan

Inlägg från det täckta könet i debatten? 🙃

Eller ska du verkligen låta oss hållas och i smyg garva gott åt våra irrfärder i underklädernas frottéfyllda labyrinter?
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Är det fetishbutiken bredvid tingsrätten?
Va!?

Senaste gången jag var i tingsrätten var det fasen bara Ica Maxi som var granne. Efterföljande besök i hovrätten hittade jag inga kalsongbutiker i närheten heller.

Men den resan är en annan historia...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Va!?

Senaste gången jag var i tingsrätten var det fasen bara Ica Maxi som var granne. Efterföljande besök i hovrätten hittade jag inga kalsongbutiker i närheten heller.

Men den resan är en annan historia...
Den resan vill jag höra men ligger det inte någon trikå butik på Kungsholmen?
 

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
@Rockmorsan

Inlägg från det täckta könet i debatten? 🙃

Eller ska du verkligen låta oss hållas och i smyg garva gott åt våra irrfärder i underklädernas frottéfyllda labyrinter?
Ni är så söta när ni dansar runt i shoppingvals med varandra 😁

1) jag använder inte kalsonger
2) jag har inte varit i närheten av ett par kalsonger på ungefär lika länge som era äldsta kalsonger
3) män är aningen mer underhållande utan kalsonger 😉

Skämt åsido... Mina favorit underkläder är i bambu. Movesgood kan ni googla. Finns bara fördelar med kläder i bambu, de är inte bara klimatsmarta de är de absolut skönaste kläder jag haft och håller längre än allt annat jag haft.

Så... där har ni Rockmorsans råd. Nu ska jag beställa en ögon primer...
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ni är så söta när ni dansar runt i shoppingvals med varandra 😁

1) jag använder inte kalsonger
2) jag har inte varit i närheten av ett par kalsonger på ungefär lika länge som era äldsta kalsonger
3) män är aningen mer underhållande utan kalsonger 😉

Skämt åsido... Mina favorit underkläder är i bambu. Movesgood kan ni googla. Finns bara fördelar med kläder i bambu, de är inte bara klimatsmarta de är de absolut skönaste kläder jag haft och håller längre än allt annat jag haft.

Så... där har ni Rockmorsans råd. Nu ska jag beställa en ögon primer...
Primer, som innan man spacklar? 🤪
 

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
OT:

Bristningar är som årsringar var det en dam något äldre än jag, jag dejtade, som sa.

En annan sa, ålderskris är inget annat än trotsålder för vuxna.

Kloka ord.
Snart blir jag väl bannad.....
OT igen..
Brukar säga mina bristningar är krigsskador. Och det där med trotsåldern/ålderskris kan varit från mig, läste en bok om barn när mina var små och då förklarades utvecklingstrappan. I början kommer de ofta, sen mer o mer sällan, i vår ålder ungefär var 7år. På barn kallar vi detta för trotsåldern, i vår ålder 40/50 årskris osv. Det som händer är att hjärnan börjar skruva på sig och vill utvecklas och lära nytt. Väldigt logiskt när man ser på det.
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top