Bra kallingar?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Har man kalsongmodells kropp har man inte tid att sätta på kalingar imellan.. hmm hmm :rolleyes:

Vadå för de får gänga så mycket eller vad menar du? Jag har provat att vara kalsongmodell, behövs ingen superkropp för det. Å andra sidan får jag knla alldeles för lite tycker jag. Ett par gånger om dan är väl det minsta man kan begära. :rolleyes:
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Vadå för de får gänga så mycket eller vad menar du? Jag har provat att vara kalsongmodell, behövs ingen superkropp för det. Å andra sidan får jag knla alldeles för lite tycker jag. Ett par gånger om dan är väl det minsta man kan begära. :rolleyes:

:rofl: !

10 minuters pauser ska det va mellan :rolleyes:
 

Colinabo

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Ort
På landet söder om Gävle
Hoj
sju japanska, två tyska och tre italienska...
Har du kollat begagnatmarknaden? fördelen med att köpa begagnat är ju att du kan få referenser från förra (eller tidigare) ägare......
 

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Ort
Aneby
Hoj
SV650S -05
Jag var helt såld på Björn Borgs kallingar i flera år. Fanns inget alternativ!
Men på senare tid så tycker jag att dom har tappat kvalitén helt.
Det räckte med ett par tvättar så var resåren helt slut. Dessutom verkar dom ha bytt till tunnare tyg som nöts sönder i grenen direCkt!

Mina gamla Björn Borg (3-4år) håller fortfarande, medans dom jag köpt nyligen är slängda.

Jag gick till dressma när nyligen, och har fortsatt handla mina kallingar där istället!
Bra skit säger jag!
 

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
Efter att ha använt tighta kallingar typ björn borg, bula, ralph lauren så har jag börjat köpa slappa "shorts".
Helt jävla underbart.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Björn Borg "Short Shorts" är de enda jag köpt de åtminstone senaste 14-15 åren.

#konservativ
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Smog:s sömlösa från new yorker är löjligt sköna. Hur bra de håller vet jag inte än då jag skaffade dem i somras. Hittills bra men jag tvättar i 40° och torkar i torkskåp i samma temperatur.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Smog:s sömlösa från new yorker är löjligt sköna. Hur bra de håller vet jag inte än då jag skaffade dem i somras. Hittills bra men jag tvättar i 40° och torkar i torkskåp i samma temperatur.
Kallingar i 40° tycker jag låter ohygieniskt, har du blöja eller bara väldigt bra bäckenbottenmuskulatur?
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Finns det nån som kan rekommendera några sköna kallingar som inte har så korta ben och inte korvar sig så förbannat?
Har kört med dressman kallingar ett tag och de funkar hyfsat, men skulle vilja prova nått annat.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Trådlyftsgymnastik! 💪

Nu när man börjar bli lite äldre, och tar sitt medlemskap i pläp-brigaden, så behöver man lösare kallingar för att hålla pungsvetten i schack, dessutom så gör det asont när man klämmer en kula under sömmen!

MEN, var hittar man såna som är bra? De flesta butiker verkar bara sälja såna där yogabyx-tajta som går ända upp runt prostatan, och får en gammal man att sjunga falsett.
H&M har något med konstig form, i världens i särklass svettigaste material.
Kappahls är bättre, men osmakligt dyra, och håller bara några enstaka användningar.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Trådlyftsgymnastik! 💪

Nu när man börjar bli lite äldre, och tar sitt medlemskap i pläp-brigaden, så behöver man lösare kallingar för att hålla pungsvetten i schack, dessutom så gör det asont när man klämmer en kula under sömmen!

MEN, var hittar man såna som är bra? De flesta butiker verkar bara sälja såna där yogabyx-tajta som går ända upp runt prostatan, och får en gammal man att sjunga falsett.
H&M har något med konstig form, i världens i särklass svettigaste material.
Kappahls är bättre, men osmakligt dyra, och håller bara några enstaka användningar.
Woolpower.

Kallingar i tunn merinoull. Funkar kalas året runt.
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Trådlyftsgymnastik! 💪

Nu när man börjar bli lite äldre, och tar sitt medlemskap i pläp-brigaden, så behöver man lösare kallingar för att hålla pungsvetten i schack, dessutom så gör det asont när man klämmer en kula under sömmen!

MEN, var hittar man såna som är bra? De flesta butiker verkar bara sälja såna där yogabyx-tajta som går ända upp runt prostatan, och får en gammal man att sjunga falsett.
H&M har något med konstig form, i världens i särklass svettigaste material.
Kappahls är bättre, men osmakligt dyra, och håller bara några enstaka användningar.
Har tre st Kappahl och ett par på mig nu faktiskt. Tycker mina har hållit ett par år nu åtminstone
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vilka har de äldsta kallingarna i drift?

Jag har ett par tillverkade 1996. Säga vad man vill om kronans kallingar. Men långlivade är de iaf.

De har väl inte riktigt samma spänst nu som då. Dock är de fortfarande brukbara.
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top