Bra kallingar?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Snart blir jag väl bannad.....
OT igen..
Brukar säga mina bristningar är krigsskador. Och det där med trotsåldern/ålderskris kan varit från mig, läste en bok om barn när mina var små och då förklarades utvecklingstrappan. I början kommer de ofta, sen mer o mer sällan, i vår ålder ungefär var 7år. På barn kallar vi detta för trotsåldern, i vår ålder 40/50 årskris osv. Det som händer är att hjärnan börjar skruva på sig och vill utvecklas och lära nytt. Väldigt logiskt när man ser på det.
Japp. Visst är det du som så träffsäkert beskrev det för mig. Vill minnas att det var 2011 i samband med någon av kurserna på Gröndal.

Jäklar vad länge sedan! Kanske dags för en kris igen? 🙃 Har länge funderat på att börja jaga...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ballsack och comfyballs är nog de skönaste kallingmärkena jag provat. Självklart personlig preferens, de Ballsack-fillingar jag provat har något längre ben än motsvarande modeller från andra märken och tenderar således inte att glida upp i ljumskarna i riktigt samma utsträckning vilket jag uppskattar så för mig är de nr1 såhär långt.
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Till TS - du kommer inte tro det här, men de bästa kallipserna jag har och haft är faktiskt köpta på Temu.
Märkeskalsonger i all ära, men de här är grymt lätta o sköna, och kan t.om. funka som badbyxor...om man inte skäms för sin schnabel.
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
För några år sen när jag simmade som en galning glömde jag badbyxorna. Körde med mina svarta kalsonger som ser ut ett par Speedo. Duschade naturligtvis före å ingen märkte nåt. Men undvek att dyka från kanten🤭
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top