Troligen trött så få, men antagligen billig i drigt, ser förvånansvärt ok ut, låter förvånansvärt ok... Men vad fan är NapoleonBob för ett jävla namn?Benda Napoleonbob 250
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Troligen trött så få, men antagligen billig i drigt, ser förvånansvärt ok ut, låter förvånansvärt ok... Men vad fan är NapoleonBob för ett jävla namn?Benda Napoleonbob 250
![]()
Typ "Bagdad-Bob"Troligen trött så få, men antagligen billig i drigt, ser förvånansvärt ok ut, låter förvånansvärt ok... Men vad fan är NapoleonBob för ett jävla namn?![]()
![]()
![]()
Varken motor, väghållning eller bromsar kanske är en intressant kombination.Troligen trött så få, men antagligen billig i drigt, ser förvånansvärt ok ut, låter förvånansvärt ok... Men vad fan är NapoleonBob för ett jävla namn?![]()
![]()
![]()
Beroende på politisk ståndpunkt kanske inte en helt lyckad marknadsföringskampanj...Typ "Bagdad-Bob"
Varken motor, väghållning eller bromsar kanske är en intressant kombination.
- På min Kina-hoj sitter det dubbla Brembo fram. Det är MER än tillräckligt för den hojen iallafall.Den har ändå så mycket effekt att bromsar och väghållning är i underkant om jag känner kineserna rätt.
På en kinahoj sitter det väl ändå två bromsok där det står Brembo på dom.- På min Kina-hoj sitter det dubbla Brembo fram. Det är MER än tillräckligt för den hojen iallafall.
- Jag tror nog inte det finns någon anledning att misstro informationen som flera oberoende MC-tester/testare hyllat. Gissningsvis hade Brembo själva reagerat rejält om falska kinabromsar marknadsfördes med deras märke.På en kinahoj sitter det väl ändå två bromsok där det står Brembo på dom.
Att det är Brembo som sitter där är väl inte samma sak när det är Kina![]()
Serrru väl att det är ett Äppelskrutt(Doro) han håller i.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |