Står på fel sida gör hen ju inte bevisligen, men det förvånar mig inte om hönan är inne och handlar korv, och äter den långsamt, samtidigt som den står och småler lite nöjt för att pumpen är blockerad för alla hemska miljöovänner som behöver tanka.Waait for it..
..står säkert på fel sida, också.
Nu skall jag fira med öl!
Funderar på om det kan vara rimligt med en öl per vecka som arbetet pågått.En hel låda, låter det som du gjort dig förtjänt av!
Det låter väl rimligt.Funderar på om det kan vara rimligt med en öl per vecka som arbetet pågått.
Nja, visserligen upptäckte jag vad som i efterhand visade sig vara de första tecknen med mögel på insidan i mars, men det var när jag skulle börja måla om huset i juni som jag upptäckte de mer omfattande problemen. Sen har det varit en massa turer med besiktningsman osv. men huvuddelen av reparationen har pågått sen september.Det låter väl rimligt.
2 lådor? 3?
Historien började väl då du kallade dig det du kallade dig tidigare? CFr? Halvår sedan? Eller är det ett helt år?
Hursomhelst har du godkännande från SH-allmänheten att dricka åtminstone 4 lådor öl ikväll om din fru skulle fråga.
Jag kan skicka ett intyg om du behöver.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |