Snubben som gick ut i en bilvårdsgrupp på facebook och beklagade sig över en produkt:
"Måste dela med mig om denna historia. Visade en bild på bilen för ca 1 månad sedan gällande en produkt från Tershine (keramisk spray) som i stort sett förstörde hela min bil. Efter många samtal med försäkringsbolag och rekondfirmor runt om i Stockholm så löste jag problemet själv med en mirakelsvamp och vatten. Har då köpt och provat alla avfettningar, produkter, syra, ånga som går att prova på marknaden för många tusenlappar. Var försiktiga med dessa medel då det sätter sig i lacken som betong om man inte kan hantera dom på rätt sätt.
Höjer ett finger åt företaget @tershine som verkligen borde sätta ut stora röda trianglar över sina flaskor och en varningstext om vad som kan hända
om man inte följer instruktionerna.
Företaget kanske hör av sig och erbjuder en polering av bilen som good-will."
Alltså...

Snubben har alltså misslyckats med alt underlåtit att följa instruktionerna och tycker nu att det är företagets fel att han nästan förstört sin bil...
Sista paragrafen var ju också lite rolig. "Jag underlät att följa instruktionerna och förstörde nästan min bil, så nu tycker jag att företaget ska erbjuda kompensation till mig på ren goodwill"...

Ska Svinto erbjuda omlack till folk som repar sina bilar då de använder stålull som tvättsvamp också eller?
Egenansvar och sunt förnuft har onekligen avskaffats...