Firefox slutar räkna nån gång vid 99, därefter visas en evighetssymbol. Så har jag alltid trots att jag rensar emellanåt.
Firefox slutar räkna nån gång vid 99, därefter visas en evighetssymbol. Så har jag alltid trots att jag rensar emellanåt.
JAg skulle väl tippa på att alla större städer där folk totalt tappat kontakten med var maten kommer ifrån är likadant.Kan detta hända någon annanstans på jorden än just i Stockholm?
Livsmedelsbutik hoppar på senaste hipstertrenden, vilket leder till chockartat uppvaknande hos en kund som tvingas inse att kött kommer från döda djur.
Nya delikatessen på Ica: ”Så jävla vidrigt”
När Astrid skulle förbereda fredagsmyset gick hon som hon alltid gör – till Ica Liljeholmens delikatessdisk. Men den här fredagen möttes hon av någonting som fwww.aftonbladet.se
Så är det förstås, men har svårt att tro att det finns någon plats på jorden som samtidigt är så ängsligt trendkänslig och befolkad av hipsters som just Stockholm. Man nackar liksom inte en höna för att det skall bli mat utan för att det är senaste trenden.JAg skulle väl tippa på att alla större städer där folk totalt tappat kontakten med var maten kommer ifrån är likadant.
Har man inte nackat en höna så har man inte levt!
Hela Silly Con Valley är ju många resor värre.Så är det förstås, men har svårt att tro att det finns någon plats på jorden som samtidigt är så ängsligt trendkänslig och befolkad av hipsters som just Stockholm. Man nackar liksom inte en höna för att det skall bli mat utan för att det är senaste trenden.
Ja, det är ju där många av trenderna skapas. Stockholmshipsters bara följer.Hela Silly Con Valley är ju många resor värre.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari