Firefox slutar räkna nån gång vid 99, därefter visas en evighetssymbol. Så har jag alltid trots att jag rensar emellanåt.
Firefox slutar räkna nån gång vid 99, därefter visas en evighetssymbol. Så har jag alltid trots att jag rensar emellanåt.
JAg skulle väl tippa på att alla större städer där folk totalt tappat kontakten med var maten kommer ifrån är likadant.Kan detta hända någon annanstans på jorden än just i Stockholm?
Livsmedelsbutik hoppar på senaste hipstertrenden, vilket leder till chockartat uppvaknande hos en kund som tvingas inse att kött kommer från döda djur.
![]()
Nya delikatessen på Ica: ”Så jävla vidrigt”
När Astrid skulle förbereda fredagsmyset gick hon som hon alltid gör – till Ica Liljeholmens delikatessdisk. Men den här fredagen möttes hon av någonting som fwww.aftonbladet.se
Så är det förstås, men har svårt att tro att det finns någon plats på jorden som samtidigt är så ängsligt trendkänslig och befolkad av hipsters som just Stockholm. Man nackar liksom inte en höna för att det skall bli mat utan för att det är senaste trenden.JAg skulle väl tippa på att alla större städer där folk totalt tappat kontakten med var maten kommer ifrån är likadant.
Har man inte nackat en höna så har man inte levt!![]()
Hela Silly Con Valley är ju många resor värre.Så är det förstås, men har svårt att tro att det finns någon plats på jorden som samtidigt är så ängsligt trendkänslig och befolkad av hipsters som just Stockholm. Man nackar liksom inte en höna för att det skall bli mat utan för att det är senaste trenden.
Ja, det är ju där många av trenderna skapas. Stockholmshipsters bara följer.Hela Silly Con Valley är ju många resor värre.
Ska 250kg verkligen räcka på den där?
Ska 250kg verkligen räcka på den där?
Rätt gjort, hon borde nog promenera ett tag.
Fan, jag är fet själv, men det där är ju löjligt!
Lite så kanske, men hon gungar ju buken lite i början, det kan ju tolkas som dans?”Dansar” i samma betydelse som hon ”sjunger”?
Mvh
Lite så kanske, men hon gungar ju buken lite i början, det kan ju tolkas som dans?
Jag skrattade åt videon iaf.Har inte vågat kolla; dessutom skrämmer rubriken ”rapartist” mig från att vilja ens lyssna.
Mvh
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X