Jo du hanna.. är inte själva tanken med zink att..
View attachment 509553
View attachment 509554
..nu ska jag gå och smörja in motorolja med annan olja för det är så man gör.
- Jag satte handen framför ansiktsavkänningen, men då klagade den på det också.
"Monitorn blockerad. Kan inte läsa av förare.", typ.
Man fick inte öppna munnen och inte blinka för långsamt.
Slår jag på filhållaren har även min en kamera som ska godkänna att jag tittar åt rätt håll. Täcker jag över kameran så blir den istället kinkigare att detektera hur mycket jag håller i ratten (känner av att jag gör "lagom" motstånd). Det är det värt ibland så jag har en trasa med storlek anpassad för att just täcka över kameran om jag hänger den över backspegelhållaren (hänger ner på baksidan av backspegeln så den stör inte min sikt).- Jag satte handen framför ansiktsavkänningen, men då klagade den på det också.
"Monitorn blockerad. Kan inte läsa av förare.", typ.
Man fick inte öppna munnen och inte blinka för långsamt.
Det är ganska trevligt att ha en gammal bil.
Jag ska köpa en ännu äldre nästa gång, tror jag.
Nja, kravet börja gälla men "funkistjiOonenen" eller vad man ska kalla det för någon funktion är det då inte, i.a.f. kom till saken sa jag !.. ... eh, .. just det jo den har funnits fler år än man kanske trorJag ska köpa den modernaste bilen utan förmynderi jag hittar, när den är slut ska nog inte jag köra bil mera...
Jag tror att gränsen blir 2024 års modell, för det var väl nu hastighets plinget började?
(jag kan leva med bältespling, man ska ha bälte)
Mitt snus? Willsys brukar ligga bra till i geografi/pris/öppettider och nästan aldrig någon kö i förbutiken som dom styrt upp med nummerlapp. I.o.f.s. någon ordblind jefvel som programmera v.1 men det styrde dom upp.. några år senare. Nu finns ett alt. "Kölapp" vilket jag poängterar varje gång det ska stockas..…handlar du din tobak i samma gathörn som @Klockringaren …?
Kommer till ditt ligg* om en stund, måste torka listerna efter rekonden.Jag får mer och mer en känsla av att min nästa bil kommer jag behöva bygga själv.
Allt som har ring-hem-funktion och övervakning är oacceptabelt.
Vet precis hur det känns. Gjorde samma sak på jobbet för många år sedan en verktygslåda och några kartonger med rördelar i en korsning mycket rörkopplingar över hela korsningen.Det som retar mig är hur man lyckas bygga en bil som tjuter på en med varningslampor för alla möjliga saker, men inte ens en lampa för att lämmen är nere…
Verktygslådan utspridd över en korsning med tvåfiligt, där man får springa runt som en råtta mellan exploderande sprayburkar
Det som retar mig är hur man lyckas bygga en bil som tjuter på en med varningslampor för alla möjliga saker, men inte ens en lampa för att lämmen är nere…
Verktygslådan utspridd över en korsning med tvåfiligt, där man får springa runt som en råtta mellan exploderande sprayburkar
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari