Äckliga gubbar och småtjejer som e vilse....

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Blir sååå äcklad av det som sker i Bollnäs och det som med största sannolikhet inte är något lokalt problem där. Kan någon förklara för mig hur småtjejer kan sälja sin kropp för att dryga ut sitt studiebidrag? Jag blir så less på dessa svin som utnyttjar tjejerna och förstår inte hur dessa tjejer tänker. Dom förstör ju för sig själva för resten av sitt liv. Hårdare straff måste tillämpas i vårt samhälle, den saken är ju klar........

/T

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Twin skrev:
Blir sååå äcklad av det som sker i Bollnäs och det som med största sannolikhet inte är något lokalt problem där. Kan någon förklara för mig hur småtjejer kan sälja sin kropp för att dryga ut sitt studiebidrag? Jag blir så less på dessa svin som utnyttjar tjejerna och förstår inte hur dessa tjejer tänker. Dom förstör ju för sig själva för resten av sitt liv. Hårdare straff måste tillämpas i vårt samhälle, den saken är ju klar........

/T

För tjejerna eller gubbarna?

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
En bra början skulle ju vara om vi kunde bestämma oss för om prostitution skall vara olagligt eller ej. Olagligt att köpa men inte att sälja ger ju ett rätt förvirrat budskap.

Mar

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1
Håller ju med om att de e helt sjukt. Rätt systemet i sverige är under all kritik. Pedolfiler i högar , med tanke på att tjejerna som säljs te äckelgubbarna gärna skall vara under 14år hellst under 10år så börjar man ju änna undra va fan det finns för folk i sammhället , med tanke på att de säkert inte är några "ovanliga" gubbar utan kanske är din tandläkare å din sjukgymnast som går å köper sex (av små tjejer efter jobbet) , dvs målgruppen e ju för jävla stor! ... blir rent sag så jävla förbannad att jag inte tänker skriva mer!

mvh Mar

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
SSB skrev:
En bra början skulle ju vara om vi kunde bestämma oss för om prostitution skall vara olagligt eller ej. Olagligt att köpa men inte att sälja ger ju ett rätt förvirrat budskap.

Nu är det väl så att det är förbjudet att både köpa och sälja och är orsaken till att prostitutionen flyttat från gatorna till källarlokaler och skabbiga lägenheter!?

Therudeboy

Guest
För jävligt att småtjejer gör sånna här saker, men dom vuxna. Ska vi verkligen förbjuda ett av världens äldsta yrke? Vill man göra det så anser jag det helt okej, vad som däremot inte är okej är flickor som blir lurade till att göra det. Men väljer man det själv anser jag att det ska vara helt lagligt.

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
korvgubbe skrev:
Nu är det väl så att det är förbjudet att både köpa och sälja och är orsaken till att prostitutionen flyttat från gatorna till källarlokaler och skabbiga lägenheter!?

Koppleri är förbjudet, det vill säga att förmedla sexuella tjänster. Men försäljningen av sex i sig är lagligt.

Så en ensam prostituerad som raggar kunder begår inget brott. Om den prostituerades hallick går och raggar kunder åt denne begår hallicken ett brott.

Detta, tillsammans med att det är olagligt att köpa tjänsten, är de huvudsakliga anledningarna till att försäljningen och förmedlingen av dessa tjänster flyttat från gatan.

Hazel

Ge mig en SP-1a
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
CeBeÄrr 600
Gubbarna är skitäckliga men samtidigt måste jag ju säga att den generationen (12-18 typ) är helt LOST. Många tonåringar gör ju vad som helst för att få råd med en Guccikeps eller liknande, de är fan beredda att gå hur långt som helst för att kunna hålla en viss levnadsstil (som normalt är förknippade med folk som har gott om cash utan att hora).

Dessutom blir de av med oskulden när de är 13 och börjar kröka ordentligt i samma veva. Kör stringtrosor, smink och tjuvröker när de är 10. Tar den i arschlet utan att blinka. VA!!??

Vet att jag låter som en gubbe nu men allvarligt, det har hänt mycket på tio år verkar det som... Suck. :(

_teSSan_

Guest
Twin skrev:
Kan någon förklara för mig hur småtjejer kan sälja sin kropp för att dryga ut sitt studiebidrag?

/T

Det är inte bara småtjejer som vill dryga ut sitt studiebidrag.. Studiestödet från CSN är på 6900/mån, 9 mån/år, Det är en årsinkomst på 62100kr, i snitt 5175kr /mån.. vem hade inte velat dryga ut det?! Och är man så "gammal" så man får studiestöd från CSN så har man förmodligen egen bostad, och klara att betala hyran OCH leva på 5000 spänn i månaden, det är DUKTIGT!! Tro fan att många studerande ger sig in i den branschen, även om det förmodligen inte är det roligaste man kan göra..

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Räcker att gå in på snyggast.se för att komma i kontakt med 14 åriga tjejer som strippar och har sex för pengar framför webbcam..... :kocko

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Som tur var finns det ju en hel drös med unga tjejer och killar som är helt "normala". Men dom står det aldrig någonting om i tidningen, upp med hakan :)

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Verkar som att tjejerna som är med på detta fått både den ena och den andra roliga substansen i utbyte.

Förjävligt är det...

Last edited:

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Hazel skrev:
Gubbarna är skitäckliga men samtidigt måste jag ju säga att den generationen (12-18 typ) är helt LOST. Många tonåringar gör ju vad som helst för att få råd med en Guccikeps eller liknande, de är fan beredda att gå hur långt som helst för att kunna hålla en viss levnadsstil (som normalt är förknippade med folk som har gott om cash utan att hora).

Dessutom blir de av med oskulden när de är 13 och börjar kröka ordentligt i samma veva. Kör stringtrosor, smink och tjuvröker när de är 10. Tar den i arschlet utan att blinka. VA!!??

Vet att jag låter som en gubbe nu men allvarligt, det har hänt mycket på tio år verkar det som... Suck. :(

Instämmer, attityden är en helt annan idag än när jag växte upp iaf! Tycker det är väldigt sorgligt dock när tjejer gör detta för att kunna glänsa i dyra kläder osv. Jag skulle aldrig vilja ha ihop det med en tjej som har sådan bakgrund. Gubbarna ska straffas av rättvisan och tjejerna måste ha hjälp, så här kan det ju inte fortsätta, det är ju för helvete barn vi pratar om.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Twin skrev:
Blir sååå äcklad av det som sker i Bollnäs och det som med största sannolikhet inte är något lokalt problem där. Kan någon förklara för mig hur småtjejer kan sälja sin kropp för att dryga ut sitt studiebidrag?
/T

Själv bryr jag mig inte alls, som du säger så gör dom det för att dryga ut sitt studiebidrag. Dom verkar alltså inte vara tvingade, säkert en ganska hög timlön.

Synd om männen som dom lurar på pengar bara för
att få lite :tuttar

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
burner skrev:
Själv bryr jag mig inte alls, som du säger så gör dom det för att dryga ut sitt studiebidrag. Dom verkar alltså inte vara tvingade, säkert en ganska hög timlön.

Synd om männen som dom lurar på pengar bara för
att få lite :tuttar

Tycker du synd om männen? Klart du inte bryr dig, du verkar ju inte veta vad det handlar om. :kocko Släck lyset, du är ju ändå inte hemma! Unga människor luras att göra saker mot betalning i form av pengar, sprit och andra kapitalvaror.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Twin skrev:
Klart du inte bryr dig, du verkar ju inte veta vad det handlar om.

Heheh, nej jag vet inte vad det handlar om för jag har aldrig haft med prostitution att göra och vet då inte riktigt hur det är i verkligheten.

Mitt inlägg var dock mest ironiskt, var mest kul att se reaktionerna.

Vad jag dock inte skojade om var att jag inte bryr mig så mycket.
Jag har nog med egna problem, och de tycker jag är viktigare.

Skulle jag bry mig mer om andra så vore det ingen hit :tungan

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...