Äckligaste djuret

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Havskatt. Förutom att man blir lite smårädd när man möter dem under vattnet pga av att de kan ifall de känner för det tugga av sig ens ben så är de fördjävla fula. Liknar till viss del de stora monsterfiskarna i Half-life. Sen luktar de fördjävligt också.

havskatt2.jpg

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2751725 Havskatt. Förutom att man blir lite smårädd när man möter dem under vattnet pga av att de kan ifall de känner för det tugga av sig ens ben så är de fördjävla fula. Liknar till viss del de stora monsterfiskarna i Half-life. Sen luktar de fördjävligt också.

havskatt2.jpg
Ser ju ut som min mormor! Undra just vart hon va! (Ganska lika marulkar tycker jag)

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Man behöver inte åka till andra planeter i jakt på utomjordings liknande varelser. Räcker att dyka djupt ner i haven.

lizard_fish.jpg

chimaera_pup.jpg

blob_fish.jpg

umbrella_mouth_gulper_eel.jpg

fangtooth.jpg

\Masonit

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Kråshajen är ju hyfsat äcklig också, den där förhistoriska som dök upp utanför Japan för nån vecka sen.

haj1ms2.jpg

OT: Var det inte så att det var nåt fiskarfartyg som för många år sedan hade plockat upp nåt sånt skräp från botten som liknade en dinosaurie, men kadavret hade luktat så jävla illa så de tänkte sig inte riktigt för och slängde tillbaks det igen :va

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Jag förstår inte hur man kan vara så livrädd för getingar.
Farsan och flickvännen är lika dana. Springer för sitt liv och gormar och tjoar såfort de för syn på en geting.
Vafan, låt getingen vara ifred så gör han dig inget illa! Svårare än så är det inte..
Ett getingstick är väl inte hela världen heller - egentligen :peta

Om man är allergisk då och blev jättedålig som liten när man vart stucken då?
Att man fick uppsöka sjukhus för att man knappt fick luft, ögonen svullnade igen och det växte ut stora vattenblåsor på huvudet.

Du kan ju förklara för mig hur jag ska kunna tackla det?
Dessutom så verkar jag utsöndra något som getingarna reagerar på..Dom kommer efter mig innan jag börjat vifta..

Som sagt..tycker du ska tänka till med den lilla knoppen på toppen innan du uttalar dig över "hur svårt ska det behöva vara?!"...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2752170 När jag såg topicen var detta det första jag tänkte på!
Denna sida var jag inne på för ett halvår sedan när jag först fick reda på dom äkliga jävla djuren! http://www.camelspiders.net/
Va väll inte så vidriga?

2752198 Om man är allergisk då och blev jättedålig som liten när man vart stucken då?
Att man fick uppsöka sjukhus för att man knappt fick luft, ögonen svullnade igen och det växte ut stora vattenblåsor på huvudet.

Du kan ju förklara för mig hur jag ska kunna tackla det?
Dessutom så verkar jag utsöndra något som getingarna reagerar på..Dom kommer efter mig innan jag börjat vifta..

Som sagt..tycker du ska tänka till med den lilla knoppen på toppen innan du uttalar dig över "hur svårt ska det behöva vara?!"...
Nja förstår vad du mennar men du tror inte på allvar att det hjälper att vifta hoppas jag..

Last edited:

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Va väll inte så vidriga?

Nja förstår vad du mennar men du tror inte på allvar att det hjälper att vifta hoppas jag..

Handlar inte om vad jag tror som hjälper eller inte hjälper, det handlar om att jag är fruktansvärt rädd och börjar vifta okontrollerat som en annan normal också skulle göra.

Men vi kanske ska hålla oss till topic och inte hacka på varför man är rädd och gör så istället för så...etc..

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy