Jag tar hem den direkt! En pussnos!![]()
Ser ju ut som min mormor! Undra just vart hon va! (Ganska lika marulkar tycker jag)2751725Havskatt. Förutom att man blir lite smårädd när man möter dem under vattnet pga av att de kan ifall de känner för det tugga av sig ens ben så är de fördjävla fula. Liknar till viss del de stora monsterfiskarna i Half-life. Sen luktar de fördjävligt också.
![]()
Kråshajen är ju hyfsat äcklig också, den där förhistoriska som dök upp utanför Japan för nån vecka sen.
![]()
Kråshajen är ju hyfsat äcklig också, den där förhistoriska som dök upp utanför Japan för nån vecka sen.
![]()
När jag såg topicen var detta det första jag tänkte på!
Jag förstår inte hur man kan vara så livrädd för getingar.
Farsan och flickvännen är lika dana. Springer för sitt liv och gormar och tjoar såfort de för syn på en geting.
Vafan, låt getingen vara ifred så gör han dig inget illa! Svårare än så är det inte..
Ett getingstick är väl inte hela världen heller - egentligeneta
Va väll inte så vidriga?2752170När jag såg topicen var detta det första jag tänkte på!
Denna sida var jag inne på för ett halvår sedan när jag först fick reda på dom äkliga jävla djuren! http://www.camelspiders.net/
Nja förstår vad du mennar men du tror inte på allvar att det hjälper att vifta hoppas jag..2752198Om man är allergisk då och blev jättedålig som liten när man vart stucken då?
Att man fick uppsöka sjukhus för att man knappt fick luft, ögonen svullnade igen och det växte ut stora vattenblåsor på huvudet.
Du kan ju förklara för mig hur jag ska kunna tackla det?
Dessutom så verkar jag utsöndra något som getingarna reagerar på..Dom kommer efter mig innan jag börjat vifta..
Som sagt..tycker du ska tänka till med den lilla knoppen på toppen innan du uttalar dig över "hur svårt ska det behöva vara?!"...
Inte djur men, http://www.uglybug.org/index00.shtml BAKTERIER, usch fyfan![]()
Va väll inte så vidriga?
Nja förstår vad du mennar men du tror inte på allvar att det hjälper att vifta hoppas jag..
OT: Var det inte så att det var nåt fiskarfartyg som för många år sedan hade plockat upp nåt sånt skräp från botten som liknade en dinosaurie, men kadavret hade luktat så jävla illa så de tänkte sig inte riktigt för och slängde tillbaks det igen![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |