Enligt vägverket är äldre kvinnor de bästa bilförarna.
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_7526146.asp
gladh
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_7526146.asp
gladh
äldre kvinnor är väll +30. inte +80 som det va i artikeln!!!sandstream71 skrev:Jag struntar i statistiken och går efter min egen erfarenhet. Tanter är bland de värsta jag stött på och till och med min fru har börjat säga "kärring" med en suck när vi kör om en bil som betett sig konstigt
rallysalle skrev:dom äldre kvinnorna som kör e ju inte så många så det inte konstigt att dom kör bäst
Maxxi skrev:Lär knappast ligga någon större statistisk undersökning bakom den där artikeln. Tycker man blir prejad och trängd i rondeller dagligen av gamla kärringar.
När de kör om dig då, ellerMaxxi skrev:Lär knappast ligga någon större statistisk undersökning bakom den där artikeln. Tycker man blir prejad och trängd i rondeller dagligen av gamla kärringar.
granath_ skrev:alldrig i livet att tjejer är bättre bil förare, kanske mindre olycksdrabbade men knappast bättre förare
Hur kom du till slutsatsen att det var det han menadegladh skrev:Vilket innebär att du är en bättre förare om du råkar ut för olyckor
gladh
gladh skrev:Vilket innebär att du är en bättre förare om du råkar ut för olyckor
gladh
Bingo skrev:Hur kom du till slutsatsen att det var det han menade
Jag upplever det som att det i allra högsta grad är unga män och medelålders män som trängs och svinar.. Gamla damer och unga kvinnor sköter sig klart bättre..Maxxi skrev:Lär knappast ligga någon större statistisk undersökning bakom den där artikeln. Tycker man blir prejad och trängd i rondeller dagligen av gamla kärringar.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|