PastaRacing
Socio #3123
V-Gurra skrev:Jaha, har din samma tillförlitlighet som Chilis ducce också?
Min Ducati fungerar bra. Lika bra som mina Alfor !!
Vem vill åka tråkig japs och dö i tristess ????
V-Gurra skrev:Jaha, har din samma tillförlitlighet som Chilis ducce också?
Keihin skrev:Grattis till rätt märke! Men gult suger elefantb*lle...
/K
amullo skrev:Om min herre tar en titt på nästa års produktion av 999R så tror jag nog att han skulle finna motorcykeln intressant.
Annars skulle jag personligen avse att vänta tills dess att Desmosedici RR kommer att erbjudas på marknaden. Dock lär prisskillnaden mellan en 999R och Desmosedici RR vara i lag med prisskillnaden mellan en AMG SL55 och en McLaren Mercedes SL55.. Det vill säga, i runda siffror, 5 gånger så dyr.
Förvisso så är ju MV´n en utmärkt motorcykel med rätt design och en tidlöshet som bara rivaliseras av andra italienska MC vad gäller utseende.
amullo skrev:prisskillnaden mellan en AMG SL55 och en McLaren Mercedes SL55..
amullo skrev:Men Dr. Duktig.. Fölåt.. Guzzi gör sig påmind..
Välkommen tillbaka.. Blev det långsamt på Guzzi forumet?
Il Mostro skrev:McLaren Mercedes SLR
Günther skrev:Emullo! När är det festen? Jag ska till Sverige strax innan jul.
Tristan skrev:Annars får man väl tanka ner mappningen och se om den är likadan som standardmappningen för SS som PC tillhandahålller.
CorbenDallas skrev:Är det inte dags att inse att det är bara ett motorcykelmärke??
amullo skrev:Hittade detta på Powercommanders hemsida.
http://www.powercommander.com/702-211.shtml
Il Mostro skrev:Det är inte bara ett motorcykelmärke, det är en vacker symbios mellan livsstil och trosuppfattning...
CorbenDallas skrev:Är det inte rätt löjligt att kalla sig för "Ducatist"? Det känns rätt fjolligt o nåt man pysslar med i studentvärlden eller så. Eller?
Jag ser tex ingen annan "ist" i MC världen, eller bilvärlden heller för den delen.
Saabist? Fordist? Kawasakist, Hondist? Japanist?
Är det inte dags att inse att det är bara ett motorcykelmärke??
CorbenDallas skrev:Efter att ha läst tråden från folk som oftast påstås ingå i klubben för inbördes beundran måste jag bara fråga.
Är det inte rätt löjligt att kalla sig för "Ducatist"? Det känns rätt fjolligt o nåt man pysslar med i studentvärlden eller så. Eller?
Jag ser tex ingen annan "ist" i MC världen, eller bilvärlden heller för den delen.
V-Gurra skrev:Finns säkert en och annan motorcyklIST i MC världen.
Säkert också nån FeminIST, nån RasIST, HeroinIST, AteIST, MaterialIST(garanterat), MopedIST, AnarkIST, MasochIST osv inom MC kretsar.
Listan kan görast lång...
De flesta kan säkert aven finnas inom BilISTernas värld. Ska jag fortsätta?
Fast innan nån nu får för sig att hoppa på mig för mitt inlägg som en annan TerrorIST, så låt mig få påpeka att jag håller med CorbenDallas.
Det låter grymt fjolligt att kalla sig för Ducatist...
/VG
CorbenDallas skrev:Efter att ha läst tråden från folk som oftast påstås ingå i klubben för inbördes beundran måste jag bara fråga.
Är det inte rätt löjligt att kalla sig för "Ducatist"? Det känns rätt fjolligt o nåt man pysslar med i studentvärlden eller så. Eller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|