CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Jag är lugn o saklig tycker jag. Har dessutom fått bra svarTristan skrev:Se så... lugna och fina nu allesammans.
1. Nope, inget problem alls, det är väl så det ska vara?Tristan skrev:1. Jag har valt att köra Ducati och andra väljer Yamaha, Triumph, Suzuki eller vad som de nu gillar. Är det något problem?
2. Om jag väljer att kalla mig ducatist så är väl det min ensak, eller?
Om någon lider så av det så klicka förbi tråden och läs om något roligare.
2. Klart det är din ensak. Jag bara påpekar att det är "Muppigt" (inte mitt ord från början), precis som vi påpekar att rosa depåstöd är gay...
Precis som vi är fria att klicka förbi är du fri att inte läsa inläggen. Eller hur?
Det är ju den linjen jag varit inne på också. Men ni Duactiägare (nä jag tänker inte skriva Ducatister) ger ofta skenet av att vara fanatiker som enbart gillar just er hoj... Nu skriver du annorlunda o det är ju enbart positivt.Tristan skrev:Vi är väl alla sporthojsåkare?
Skit i märken och klubbtillhörighet och tänk en extra gång innan ni postar inlägg för att ni retar er på något eller för att dra igång en meningslös debatt som inte leder någonstans.
Din tråd handlar om det nu...Tristan skrev:Vill ni skälla på varandra så gör det via PM och inte i min tråd för den handlar inte om huruvida Ducati är ett överlägset märke eller om det är muppigt att kalla sig ducatist.