Chrille skrev:Det är väl det enda intressanta för gatan? Övrigt är tillbehör för frisörer innan man kommer till bana.
NEJ! Tänk vad alla Moppefucko kommer se upp till mig! Jag behöver det! Har du inte läst BB's tråd om självförtroende!?
Chrille skrev:Det är väl det enda intressanta för gatan? Övrigt är tillbehör för frisörer innan man kommer till bana.
Freppa skrev:NEJ! Tänk vad alla Moppefucko kommer se upp till mig! Jag behöver det! Har du inte läst BB's tråd om självförtroende!?
Mouse skrev:Ja, det är inte lätt för oss säljarjävlar, men jag tror ingen vill köpa en använd hoj för fullpris.
Jag hade gärna haft öhlins runtom, öhlins strdämpare, smidda fälgar och radialbromsarna på gatan. Kolfibern bryr jag mig däremot inte om.Chrille skrev:Det är väl det enda intressanta för gatan? Övrigt är tillbehör för frisörer innan man kommer till bana.
Mouse skrev:"Inga Bike-loggor på farbror Chrilles räser inte"
...varför inte...
TokJohan skrev:Jag tycker killarna på AVA e sketa bra !
Kan kanske var för att ena säljaren är min polares kusin, men jag tycker nästan alla e trevliga där !
Får däckbyten gratis,hyffsad rabbat på reservdelar och kläder,dem fixade en beggad tank till hojen för 1000 kr,har aldrig blivit nekat att
provköra(undantag MV Agusta ) eftersom han visste att ett köp var lika liten risk som att det skulle börja regna bananer i T-banan.
Men alla har nog en affär/mekaniker som man inte gillar !
// TOK
Chrille skrev:Jag kommer förbi den dagen jag lärt mig att köra.
Har allvarligt talat samarbetat med en av era konkurrenter tidigare.
Freppa skrev:Well, jag lever i en värld där Öhlins är mumma, radialbromsar är porr och cooolfiber är gay. Jag tittar just nu på fyra olika hojar:
1: Suzuki GSX-R 1000 -03 (samma som innan)
2: Ducati 916 -96 till -98
3: Aprilia RSV Mille R -02, -03 eller Factory (-04)
4: Ducati ST4S
edit: la till årtal
Freppa skrev:Ringer till AVA och hör om de har en RSV Mille R Factory hemma som man kan få provköra.
-Nej, det är så få som tillverkas så det har vi inte hemma. men det är egentligen ingen skillnad på den och en vanlig.
-Nehepp, men Öhlins då?
-Jo visst, men då skall du köra bana med den.
-Ja?
-Ja men då är däcken viktigare.
-Så det sitter dåliga däck på den eller?
-Nä men det är viktigare än fjädringen.
Jahapp.....
Att de säljer nåt annat än hashmoppar är för mig mycket märkligt.
Peno skrev:Bäste herr Freppa,
Om du nu är den kapitalist du utger dig att vara, så slutar du lipa över pöbeln på AVA, tar privatplanet ner till Nossebro flygfält och därifrån Limo till Biscaya. Där finns de i ovan nämnda p. 2-4 hojarna och väntar på att bli provkörda. Trevligare bemötande än det man får på Biscaya har jag sällan upplevt. De VILL att man provkör när man är där.
(Ett alternativ är att du vid nästa göteborgsbesök inkognito åker kommunalt, men det är svårt att med allmänna kommunikationer ta sig till Biscaya).
Freppa skrev:Bäste Herr Peno,
Man blir inte rik på att slösa bort pengar. Eftersom flickvännen bor i Götet så får jag väl helt enkelt lyda din uppmaning och nästa gång jag är hos henne göra ett stopp hos Biscaya.
Freppa skrev:Lyssnar du aldrig på vad jag säger? Jag sa att min flickvän hävdade att i Uddevalla bor bara fjollor. Hon bor mitt i Göteborg . Seså, lyssna när farbror freppa talar (jag är äldre, visare och mycket mycket långsammare än dig, skitunge!)
Bikerbitch skrev:Om man känner folk som jobbar som säljare blir det naturligtvis mycket lättare..
Chrille skrev:Jo men med tanke på lukten på din flickväns påstådda uttalande och det tidigare konstaterade sammanhanget mellan rövhål o baksidor så drog jag den förhastade slutsatsen att hon också var 08. Nu måste jag ju däremot anta att du ljuger eftersom Gbg-flickor brukar vara trevliga intelligenta töser så jag tror att du hittade på alldeles själv.
soppatorsken skrev:Att få en provkörning? jo det kan jag tänka mig men man ska väl inte behöva känna folk där för att få provköra?
Eller vad menade du?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |