Ännu en jävlig depptråd.

MC Doktorn

Guest
Kawakex skrev:
2604454 Jag tror inte att du blir lyckligare av att hålla kontakten med henne när du har känslor kvar för henne och hon lämnat dig. Jag tror det bästa är att bryta kontakten helt. Sen kanske ni kan bli vänner när dina känslor också "svalnat". Och skaffa ingen rebound, satsa på att ta hand om dig själv. Hoppas allt känns bättre snart.:pannkyss

Ja du borde veta :pannkyss

Jag säger som gubben som sket i vasken det löser sig bara att vänta

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Biturbo skrev:
2605152 Att snabbt hoppa på nästa tåg är den, av kvinnor, mest utövade sporten vi har i världen idag.

Det är ett tecken på dålig självkänsla och självförtroende, en oförmåga att vara ensam och att deala med sin känslor samt ett utnyttjande av en annan människa.

Jag menade absolut inte att man "snabbt skulle hoppa på nästa tåg".
När ett långt förhållande har tagit slut känns det ofta som om det aldrig kommer finnas någon annan att älska eller ens tycka om igen. När man då efter en tid träffar någon som man tycker om och känner sig beredd att satsa igen så tycker jag att det är ett stort steg framåt. Sen är det aldrig någon garanti för att det ska fungera så tar det slut så kanske man kan ha i bakuvudet att jag överlevde fan förra gången så det kommer jag göra nu med.
Jag tycker inte att det handlar om dålig självkänsla och självförtroende när man är beredd att satsa av sig sjäv igen. Tycker heller inte att det är att utnyttja en annan människa när man är kär och vill försöka sig på att dela sitt liv med någon igen.
Utrycker mig kanske fel men jag menar inte så som du förstod det.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Jessan skrev:
2605338 Jag menade absolut inte att man "snabbt skulle hoppa på nästa tåg".
När ett långt förhållande har tagit slut känns det ofta som om det aldrig kommer finnas någon annan att älska eller ens tycka om igen. När man då efter en tid träffar någon som man tycker om och känner sig beredd att satsa igen så tycker jag att det är ett stort steg framåt. Sen är det aldrig någon garanti för att det ska fungera så tar det slut så kanske man kan ha i bakuvudet att jag överlevde fan förra gången så det kommer jag göra nu med.
Jag tycker inte att det handlar om dålig självkänsla och självförtroende när man är beredd att satsa av sig sjäv igen. Tycker heller inte att det är att utnyttja en annan människa när man är kär och vill försöka sig på att dela sitt liv med någon igen.
Utrycker mig kanske fel men jag menar inte så som du förstod det.
men att satsa på nån man är kär i är inget fel, men det är ju inte vad rebound innebär.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Min flickvän va kär i en kille för att tag sen, de fick träffas så hon fick reda ut sina känslor, men sen så smög de bakom min rygg me träffandet o sa ja att hon inte fick vara med honom längre (MISSTAG). Sen blev de bra en månad, sen blev de slut mellan oss. Nu efteråt fick man veta genom en vän att hon är förälskad i honom o lämnat mig för honom tror jag.

Fyfan hon sa ärligt att de inte va me han o göra, att han va historia. LJUGA MIG RAKT I ANSIKTET EFTER 1.5ÅR! VAD ÄR DETTA? Nä NU blire krogen me vännerna, supa. Skaffa mig en bimbo ja kan skicka hem när ja vill. FYFAN

Tanken suger att man tänker på att hon är hemma hos honom nu!

Last edited:

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
CJ900RR skrev:
2603217 Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:

1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner

Capisce?
Så är det utan tvekan...

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Pr0bz skrev:
2608814 Min flickvän va kär i en kille för att tag sen, de fick träffas så hon fick reda ut sina känslor, men sen så smög de bakom min rygg me träffandet o sa ja att hon inte fick vara med honom längre (MISSTAG). Sen blev de bra en månad, sen blev de slut mellan oss. Nu efteråt fick man veta genom en vän att hon är förälskad i honom o lämnat mig för honom tror jag.

Fyfan hon sa ärligt att de inte va me han o göra, att han va historia. LJUGA MIG RAKT I ANSIKTET EFTER 1.5ÅR! VAD ÄR DETTA? Nä NU blire krogen me vännerna, supa. Skaffa mig en bimbo ja kan skicka hem när ja vill. FYFAN

ja så kan det gå ibland inget du kan göra nåt åt. hon har nog haft ett förhållande med den andra snubben ett tag gissar jag på men vem vet.

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
Pr0bz skrev:
2608814 Min flickvän va kär i en kille för att tag sen, de fick träffas så hon fick reda ut sina känslor
hmmm :va vadå var hon där å testa han först för att kolla läget? å kolla om han var bra? hade ni sånt där öppet förhållande elr?

C.Barrow skrev:
2604900 Det tog slut mellan mig och tjejen i juli i år. Efter 2½ år tillsammans och förlovade nästan ett år. Var dock ett gemensamt beslut.

Klart att det känns lite tråkigt att man har kastat bort en tid av sitt liv, men tiden vi fick var till 99% bra
så vadå pga 1% inte var bra så tog det slut?:confused: antar att det var hon som gjorde slut då :arsele

Last edited:

Dufva

Guest
Alla fall av dumpningar jag hört om, nu snackar vi cheyer som dumpat killen, har hon redan en ny partner. Har ALDRIG vart med om att hon dumpar och sen hittar någon. Cheyer är som apor, de släpper den första grenen först efter att de fått tag i en ny. :rolleyes: Skumt beteende tycker jag. Hittar man någon ny som man tycker om, det kan ju hända, så gör man väl slut direkt? :confused:

_teSSan_

Guest
Pr0bz skrev:
2608814 Min flickvän va kär i en kille för att tag sen, de fick träffas så hon fick reda ut sina känslor, men sen så smög de bakom min rygg me träffandet o sa ja att hon inte fick vara med honom längre (MISSTAG). Sen blev de bra en månad, sen blev de slut mellan oss. Nu efteråt fick man veta genom en vän att hon är förälskad i honom o lämnat mig för honom tror jag.

Det är INTE bara tjejer som gör så! En månad efter att mitt ex hade tjatat till sig att jag skulle flytta in hos honom gjorde han slut "för att han ville va ensm och inte ha nån att ta hänsyn till". Dagen efter flyttade han in hos sin nya flickvän som jag sen fick reda på att han har varit otrogen med ett par ggr.
Ni killar är inga änglar själv..

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
Pr0bz skrev:
2602788 Vi har i alla fall bestämt oss för att vara bästa vänner, det som har förändrats är ju bara tillsammans statusen. Vi kan ju fortfarande umgås bara att vi är mer fria. Jag kommer kyssa henne om vi båda känner för det, egentligen nu efteråt är det skönt. Veta att man inte gör henne mer ledsen längre och jag mår nog bättre av att inte gå och grubbla på vad felet kan vara.
Ne, ikväll blir det några starköl, ha kul, dansa osv.

tro mig kommer aldrig funka :gnissla
ni kommer bli så avis på varnadra när den ena börjar dejta igen aldrig säger ladrig va polare med sitt ex

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ett tips är att ALDRIG förbjuda tjejen att träffa ngn. Kan du inte lita på henne tillräckligt ligger felet hos dig till att börja med. Och har hon förstört en tillit som inte kan byggas upp igen så dumpa direkct. Direkct!!11

FeeBee skrev:
2609850
Ni killar är inga änglar själv..

Jo. Jag är. :cool:

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...