Oddjob
Bannad
Det finns undantag, men dom är få... väldigt få.Janet skrev:2603223Hahhaa eller inte.. klot!!
Det finns undantag, men dom är få... väldigt få.Janet skrev:2603223Hahhaa eller inte.. klot!!
Nä, det hade ju varit ganska trist om Nursey fick reda på att du är homo.Paradoxy skrev:2603227Jo, faktiskt.
Men säg inget till Nursey![]()
Janet skrev:2603191Va tusan man kan väl vara vänner...![]()
Solid snake skrev:2603712Nä, det hade ju varit ganska trist om Nursey fick reda på att du är homo.
Woops, fingrarna slant.
CJ900RR skrev:2603217Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:
1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner
Capisce?
äähh lika bra annars så skulle hon ha krockat din bil med så småningomPr0bz skrev:2603812Jag tänker vara vän, för det är vad jag känner. Vi har så mycket gemensamt så det går bara inte lämna åt intet. Jag ska se vart det slutar, men just nu en tid ifrån varandra och krogen ikväll. Sen får vi se vart vägarna leder.
du glömdeCJ900RR skrev:2603217Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:
1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner
Capisce?
Nursey skrev:2603759Vad är det du försöker säga Paradoxy...vill du inte ha mig?
jag börjar iof få vanan inne
Paradoxy skrev:2603898Du och jag som har varit vänner så länge... Knulla?
Mark skrev:2604011Ni kan vara vänner sålänge ingen av er träffar nån ny. Fram till dess kommer denna dag bara ligga som en tung sten i magen hos er.
När man har en kompis/vän så blir man glad o dennes vägnar när denne hittar en ny partner. Kan du se dig själv glädjas över att hon har ett nytt hugg att bli pussad på av? Nån som håller om henne om natten?
Nej, jag tänkte väl det.
Därmed är det inte en bra tanke att vara vänner. I ytterst FÅ fall fungerar detta. Tänk genom detta jävligt noga. Kan det ligga nåt i det?
Hittils har jag alltid brutit kontakten med mina ex. Iaf till dess att man kan leva med att dom har nya kärlekar. Närmsta tiden efter att ett förhållande tagit slut ska de va no no comunication!
blizzer skrev:26038634) han har redan knullat henne
knulla igenCJ900RR skrev:2604064Varför ska man vara vänn då![]()
![]()
Kawakex skrev:2604454Jag tror inte att du blir lyckligare av att hålla kontakten med henne när du har känslor kvar för henne och hon lämnat dig. Jag tror det bästa är att bryta kontakten helt. Sen kanske ni kan bli vänner när dina känslor också "svalnat". Och skaffa ingen rebound, satsa på att ta hand om dig själv. Hoppas allt känns bättre snart.![]()
Jessan skrev:2604798Njae... Rebound är ej att förakta. Ska inte gå in för att det ska bli det men själva känslan att man faktiskt kan tycka om någon annan igen är vädigt viktig. Sen att det kanske råkar bli en rebound eller inte är skit samma, då har du iaf kommit en bit på vägen![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |