Ännu en jävlig depptråd.

Solid snake

Guest
Paradoxy skrev:
2603227 Jo, faktiskt.

Men säg inget till Nursey :gnissla
Nä, det hade ju varit ganska trist om Nursey fick reda på att du är homo.

Woops, fingrarna slant.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Janet skrev:
2603191 Va tusan man kan väl vara vänner... :pannkyss

Visst.. Efter 6 - 18 månader utan någon kontakt alls.. Det sista man skall göra är ju att inte "kyssas när det känns så" och att "ha sex ibland när det känns så"

Det är ju dömt att misslyckas..

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Solid snake skrev:
2603712 Nä, det hade ju varit ganska trist om Nursey fick reda på att du är homo.

Woops, fingrarna slant.

Vad är det du försöker säga Paradoxy :kär...vill du inte ha mig? :crash
jag börjar iof få vanan inne

Last edited by a moderator:

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
CJ900RR skrev:
2603217 Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:

1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner

Capisce?

det där är sant. och glöm inte, det ena behöver inte utesluta det andra.

tillbaks till topic.
det är ganska ovanligt att tjejer gör slut om dom inte redan hittat nån annan eller fått reda på att du har varit otrogen. det kan va så att din tjej har en ny snubbe nu. men mitt råd är att skaffa en ny tjej o gå vidare eller åk utomlands o partaja lr nåt, det är nog ohälsosamt att va "vän" med den som dumpade dej

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag tänker vara vän, för det är vad jag känner. Vi har så mycket gemensamt så det går bara inte lämna åt intet. Jag ska se vart det slutar, men just nu en tid ifrån varandra och krogen ikväll. Sen får vi se vart vägarna leder.

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
Pr0bz skrev:
2603812 Jag tänker vara vän, för det är vad jag känner. Vi har så mycket gemensamt så det går bara inte lämna åt intet. Jag ska se vart det slutar, men just nu en tid ifrån varandra och krogen ikväll. Sen får vi se vart vägarna leder.
äähh lika bra annars så skulle hon ha krockat din bil med så småningom

CJ900RR skrev:
2603217 Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:

1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner

Capisce?
du glömde
4) han har redan knullat henne

Last edited:

Paradoxy

Guest
Nursey skrev:
2603759 Vad är det du försöker säga Paradoxy :kär...vill du inte ha mig? :crash
jag börjar iof få vanan inne

Du och jag som har varit vänner så länge... Knulla?

MC Doktorn

Guest
Ö va fan, lite tips
1. Sup ner dig rejält vakna med betongkepa be henne dra åt helv...
2. Ragga friskt satsa på second hand gör slut efter 3 mån
3. Kröka ännu mer inse att due odödlig
4 Åk på en kr(p)ökar resa till Thailand och kvinnor finns överallt
5 Kom hem inse att könssjukdomar är allvarligt
6 Se ljuset satsa på karriären sätt in en annons
7 Skaffa barn villa och
8 SKilj dig lycklig ät dig fet och prassla med mogna kvinnor
9 Hitta den som inte ställer några krav du är lycklig och fri :tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ni kan vara vänner sålänge ingen av er träffar nån ny. Fram till dess kommer denna dag bara ligga som en tung sten i magen hos er.

När man har en kompis/vän så blir man glad o dennes vägnar när denne hittar en ny partner. Kan du se dig själv glädjas över att hon har ett nytt hugg att bli pussad på av? Nån som håller om henne om natten?

Nej, jag tänkte väl det.

Därmed är det inte en bra tanke att vara vänner. I ytterst FÅ fall fungerar detta. Tänk genom detta jävligt noga. Kan det ligga nåt i det?

Hittils har jag alltid brutit kontakten med mina ex. Iaf till dess att man kan leva med att dom har nya kärlekar. Närmsta tiden efter att ett förhållande tagit slut ska de va no no comunication!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Mark skrev:
2604011 Ni kan vara vänner sålänge ingen av er träffar nån ny. Fram till dess kommer denna dag bara ligga som en tung sten i magen hos er.

När man har en kompis/vän så blir man glad o dennes vägnar när denne hittar en ny partner. Kan du se dig själv glädjas över att hon har ett nytt hugg att bli pussad på av? Nån som håller om henne om natten?

Nej, jag tänkte väl det.

Därmed är det inte en bra tanke att vara vänner. I ytterst FÅ fall fungerar detta. Tänk genom detta jävligt noga. Kan det ligga nåt i det?

Hittils har jag alltid brutit kontakten med mina ex. Iaf till dess att man kan leva med att dom har nya kärlekar. Närmsta tiden efter att ett förhållande tagit slut ska de va no no comunication!

Mja.. Det funkar.. Men först efter en god stund och aldrig när man är en fjunig, hormonstinn tonåring..

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Jag tror inte att du blir lyckligare av att hålla kontakten med henne när du har känslor kvar för henne och hon lämnat dig. Jag tror det bästa är att bryta kontakten helt. Sen kanske ni kan bli vänner när dina känslor också "svalnat". Och skaffa ingen rebound, satsa på att ta hand om dig själv. Hoppas allt känns bättre snart.:pannkyss

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Kawakex skrev:
2604454 Jag tror inte att du blir lyckligare av att hålla kontakten med henne när du har känslor kvar för henne och hon lämnat dig. Jag tror det bästa är att bryta kontakten helt. Sen kanske ni kan bli vänner när dina känslor också "svalnat". Och skaffa ingen rebound, satsa på att ta hand om dig själv. Hoppas allt känns bättre snart.:pannkyss

Njae... Rebound är ej att förakta. Ska inte gå in för att det ska bli det men själva känslan att man faktiskt kan tycka om någon annan igen är vädigt viktig. Sen att det kanske råkar bli en rebound eller inte är skit samma, då har du iaf kommit en bit på vägen :)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Det tog slut mellan mig och tjejen i juli i år. Efter 2½ år tillsammans och förlovade nästan ett år. Var dock ett gemensamt beslut.

Klart att det känns lite tråkigt att man har kastat bort en tid av sitt liv, men tiden vi fick var till 99% bra, så då kan man ju inte känna någon ånger över det iaf :tummenupp

Det var jag som fick flytta och sälja allt jag hade... :näsblod Nästa tjej får flytta in hos mig istället :yoparty :D

Tur att man har "bra" kompisar som bara vill supa sönder en... Extra mycket när dem tycker att dem har en anledning... :gnissla

Life goes on och jag har absolut inte fått lida för att jag är singel nu. "Lite" tightare med ekonomin bara...

Livet är en fest, håll med om det folk och fä :tuttar

Last edited:

FreddaGädda

Guest
Trådskaparen: Grattis, nu har du tid att lägga på dig själv. Spela onödigt mycket dator, bygg kroppen på gymet, lär dig nåt nytt. Förr eller senare hittar du en bättre donna. Det finns ALLTID andra och bättre fiskar i sjön. Inbilla dig inte att den senaste var så fantastisk. Hon var inte bra eftersom det inte höll mellan er. Tänk på hennes brister och blås upp dom jättemycket, lär dig att inte tycka om henne. Funkar utmärkt för mig. Och jo, hon har brister.

Plus: Släpp kontakten, direkct! Även om det känns onaturligt så är det det bästa man kan göra, det betalar sig efter en tid. Jag ser jämt hur folk försöker hålla kontakten med ex det gått illa med. Gjorde själv samma misstag. Det finns inget att hämta där, tro mig.

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jessan skrev:
2604798 Njae... Rebound är ej att förakta. Ska inte gå in för att det ska bli det men själva känslan att man faktiskt kan tycka om någon annan igen är vädigt viktig. Sen att det kanske råkar bli en rebound eller inte är skit samma, då har du iaf kommit en bit på vägen :)

Att snabbt hoppa på nästa tåg är den, av kvinnor, mest utövade sporten vi har i världen idag.

Det är ett tecken på dålig självkänsla och självförtroende, en oförmåga att vara ensam och att deala med sin känslor samt ett utnyttjande av en annan människa.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy