Ännu en olycka... *suck*

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
jag blir så ledsen av att läsa allt detta..får en klump i magen! Vart sjukt mkt olyckor nu,tragiskt! Ta det försiktigt där ute!
Vila i frid!!
frida

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
mkillen skrev:
2484939 men ingen här ska väl se förvånad ut om de händer en olycka på vägen mot Rosenhill....hur jävla idiotiskt kär man inte där (och då inkluderar jag mig själv)

Bland dom skönaste svängarna att åka....men fyfan va en del kör där! Åkte själv en gång nära "max" tyckte jag....på min Dominator.....tro inte att de kommer en gubbe på en offroad hoj o bara svichar förbi! Trodde inte mina ögon...att man kunde ligga ner sådär me en sån hoj.....

o sen sporthojjarna....kommer ju R1:eek:r i 200 blås i svängarna där ibland....

Förvisso inte.. ett par km innan jag nådde fram till olyckan blåste jag själv helt onödigt fort.. när jag väl såg vad som hade hänt blev det några km till men tom under laglig hastighet.

Dock tycker jag stället personen gick av på är helsjukt - det är ju i stort sett spikrakt förutom alla tjälskott i början.

Var en till olycka på Lännavägen idag - En Porsche som fick ställ och drog rakt in i en lastbil. En person avled direkt och den andra kan det inte vara mycket kvar av..

Har åkt av en gång i år men klarade mig hyfsat. För min egen del kändes det inte som något speciellt men för mina anhöriga så var det nog inte så kul. Kan inte tänka mig hur de skulle reagera om jag skulle gå åt. Var dock smått skrämmande att se dagens olycka i verkligheten - känns så avlägset på något sätt..

Vif till de berörda.

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Orange Retard Black Edition
Kom till olyckan i Askesund en stund efter den hänt, såg en mc ståndes vid vägkanten bakom räddningstjänst och polisbilar. Hoppades att det inte var en olycka med dödlig utgång men tyvärr.

V.i.f :(

IronMike

Guest
mkillen skrev:
2484939
o sen sporthojjarna....kommer ju R1:eek:r i 200 blås i svängarna där ibland....
Ja men det är sällan vi dårar som åkt fort där med R1or, kört på eller orsakat en annan hojförares olycka..

http://www.youtube.com/watch?v=5KRZmhED7xM :fakta

Har även råkat ut för touringfuckon som håller fel spårval också..

---

RIP ..till de som förolyckades idag, fruktansvärt.

Last edited:

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Tar det aldrig slut... känns som om det är dax att vintern kommer så vi kan få ett halvår med eftertanke och funderingar, hur vi kan få ner statistiken till nästa år

V.I.F.

IronMike skrev:
2485613 Ja men det är sällan vi dårar som åkt fort där med R1or, kört på eller orsakat en annan hojförares olycka..

Är det er förtjänst eller andra som väjer.... bara en stilla undran?

VF750F

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
gpz 900-84
vilken jävla helg. måste bara hålla med alla i tråden. Och vill skicka en tanke till alla anhöriga som blir drabbade.

zeetX

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
R1
IronMike skrev:
2485613 Ja men det är sällan vi dårar som åkt fort där med R1or, kört på eller orsakat en annan hojförares olycka..

Ja, det är verkligen en bra ursäkt - jag är så duktig för jag har en R1;a.

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
IronMike skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=5KRZmhED7xM :fakta

Har även råkat ut för touringfuckon som håller fel spårval också..

---

RIP ..till de som förolyckades idag, fruktansvärt.

Hur tänker du när du kastar upp en egotripplänk i en olyckstråd? bara undrar....:va

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept