mkillen skrev:2484939men ingen här ska väl se förvånad ut om de händer en olycka på vägen mot Rosenhill....hur jävla idiotiskt kär man inte där (och då inkluderar jag mig själv)
Bland dom skönaste svängarna att åka....men fyfan va en del kör där! Åkte själv en gång nära "max" tyckte jag....på min Dominator.....tro inte att de kommer en gubbe på en offroad hoj o bara svichar förbi! Trodde inte mina ögon...att man kunde ligga ner sådär me en sån hoj.....
o sen sporthojjarna....kommer ju R1r i 200 blås i svängarna där ibland....
Ja men det är sällan vi dårar som åkt fort där med R1or, kört på eller orsakat en annan hojförares olycka..mkillen skrev:2484939
o sen sporthojjarna....kommer ju R1r i 200 blås i svängarna där ibland....
Nej, det kommer aldrig att ta slut.Bikerbitch skrev:2484485Förjäkligt, det är alldeles för mycket olyckor.. Ska det nånsin ta slut?
Tankar till familj och vänner. Sov gott
IronMike skrev:2485613Ja men det är sällan vi dårar som åkt fort där med R1or, kört på eller orsakat en annan hojförares olycka..
IronMike skrev:2485613Ja men det är sällan vi dårar som åkt fort där med R1or, kört på eller orsakat en annan hojförares olycka..
http://www.youtube.com/watch?v=5KRZmhED7xM
Har även råkat ut för touringfuckon som håller fel spårval också..
---
RIP ..till de som förolyckades idag, fruktansvärt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|