Ännu en olyckstråd, hur gick det för honom?

Status
Ej öppen för fler svar.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Oavsett hur Kenny var och verkade, så tycker jag det är lite magstarkt att offentligt kritisera honom strax efter hans död..
Det kan ju vara så att anhöriga läser denna tråd och en viss respekt för deras förlust bör visas!
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Oavsett hur Kenny var och verkade, så tycker jag det är lite magstarkt att offentligt kritisera honom strax efter hans död..
Det kan ju vara så att anhöriga läser denna tråd och en viss respekt för deras förlust bör visas!

Nej, tvärtom, statuera hellre exempel på att det ALDRIG är okej att göra som Kenny gjorde och verka för att det inte händer igen.
Detta ska inte tystas ner bara för att han avled, tvärtom, då borde det talas ännu mer om det.

På körskolor har jag hört att de tagit upp det med att bara rycka på axlarna och säga att kör man utan hjälm får man skylla sig själv - istället för att diskutera det, kanske komam fram till att Kenny var lite eftersatt i vad det gäller riskmedvetenhet eller självbevarelse och öka förståelsen för nya körkortstagare som ibland "vill vara lika ball".

Skriv mer om hur korkat Kenny framförde hojen på så kan man ju hålla tummarna för att det var sista gången något så otäckt skulle inträffa.
 

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Klippan
Hoj
VTR Fajerstårm
Kan ingen stänga tråden!
Det hör till sunt förnuft att inte göra som kenny gjorde och jag tror att hans vänner och wheelie kamrater redan vet det och fått det verifierat av denna händelsen.. vi behöver inte trycka upp det i ansiktet på dom om och om igen!

Sagt är sagt och gjort är gjort, låt det förbli så och låt dom sörjande få sörja!
Alla har nog lärt sig en läxa

Vila I Frid Kenny
Tankar går till anhöriga och familj..
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Nej, tvärtom, statuera hellre exempel på att det ALDRIG är okej att göra som Kenny gjorde och verka för att det inte händer igen.
Detta ska inte tystas ner bara för att han avled, tvärtom, då borde det talas ännu mer om det.

På körskolor har jag hört att de tagit upp det med att bara rycka på axlarna och säga att kör man utan hjälm får man skylla sig själv - istället för att diskutera det, kanske komam fram till att Kenny var lite eftersatt i vad det gäller riskmedvetenhet eller självbevarelse och öka förståelsen för nya körkortstagare som ibland "vill vara lika ball".

Skriv mer om hur korkat Kenny framförde hojen på så kan man ju hålla tummarna för att det var sista gången något så otäckt skulle inträffa.
Herregud, hur fan står du ut med dig själv!? :3freak
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top